Haluaisin löytää siistin, katseenkestävän miehen, jolla kokemusta fistingin antamisesta naisille.
Fisting Keski-Suomi
16
75
Vastaukset
- fdfgghh
Työnnä kuule ralliauto perseeseen huora
Tässä olisi kokenut fistaaja käytettävissä...
- fggghh
No kokeile Sinäkin hönö ralliautoo perseeseen
Yksi kokemus takana ja kieltämättä oli kivaa puuhaa. Mielellään sitä tekisin sinullekin
- bornsixtyseven
Meillä sitä harrastetaan aina sunnuntaiaamuisin. Voin auttaa, kokemuksella. Nautit :)
Tule pk-seudulla käymään.
- fistingm
Moi,
täällä olisi tumma, komea, kokenut fistaaja JKL:n lähistöltä.
Vaki fistattava puuttuu juuri nyt, haluaisitko se olla sinä?
Os. kuumakuusysi@yahoo.com odotan vastaustasi - sddfgggh
Työnnä pumpattava lammas perseeseen bääää
- Saanauttia
Olen aina halunnut kokeilla fistaamista. Mielelläni antaisin jollekin ihanalle naiselle äärimmäisen nautinnon.. Olen komea 30v kokeilun haluinen mies länsisuomesta.
Jos olet tulossa 09 alueelle niin otappa yhteyttä.
- m34keupa
kokemusta olis kiva saada tästä aiheesta. mielelläni fistaisin naista mutta kokemus puuttuu vielä. monet vuodet on ollut mielessä ja paljon tullut katseltua videoita. m 34 keupa
- zddfgghh
Kokemusta on löylykauha perseeseen
- perskauha
ei huono idea ;)
- fistfuck
Kai te fistaaja haaveilijat sen tiedätte, ettei se nyrkki mene pimppaan, jota ei ole venytetty? Eli isoja dildoja sun muita juttuja ensin sisään, ja pitkäksi aikaa ja usein. Ei noin vain voi kylmiltään ketään fistata, ellei sitten ole juuri synnyttänyt.
- Anonyymi
tumma, kokeilunhaluinen, salassapitotaitoinen fistaajamies jälleen vailla villiä naista...kts. soite yllä... kuumakuusysi@ya....
- Anonyymi
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä sekasikiö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019