Itserakkauden ihanuus.

Miss r.

Olen melko itserakas tyyppi. Itsevarmuuteni ja itsetuntoni on noin 93 % itsestäni. Ja kaiken lisäksi olen vielä käsittämättömän onnellinenkin.
Olenko ainutlaatuinen tapaus maassamme.
PS: minä ainakin vapaasti tunnustan olevani itserakas, mites te muut ??

38

882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss r.

itseään voi rakastaa toisiakin, näin se on.

• Miss r.

SIIS......... Kun rakastaa itseään voi rakastaa toisiakin.

• Miss r.
        Miss r. kirjoitti:

SIIS......... Kun rakastaa itseään voi rakastaa toisiakin.

voi välittää oikeasti ja aidosti kenestäkään joka ei välitä itsestään.

• Miss r.
        Miss r. kirjoitti:

voi välittää oikeasti ja aidosti kenestäkään joka ei välitä itsestään.

välittävänsä ja rakastavansa, se ei ole aitoa jos ei ole edes hiukan itserakas. Tämä on totuutta tämä on filosofiaa.

• Miss r.

aitoa välittämistä olemassa vai mitä luulette. Ajatteleeko ihminen piilotajuisesti VAIN ja ainoastaan omaa parastaan silloinkin kun se luulee tekevänsä hyviä tekoja. Tämä jos mikä on itserakkautta.

• Miss r.

halua tunnustaa tosi asioita.
        Mieti nyt.. Kannat vaikkapa mummon kassin kotiin tehdäksesi päivän hyvän työn mutta mitä tapahtuukaan...
        Mummon ohella saat myöskin itse hyvän mielen, elikkä teit myöskin itsellesi hyvän työn, halusit olla itserakas tehdessäsi hyvän palveluksen.... Ymmärrätkö mitä tarkoitan. Miettikää ja keskustelkaa asiasta.

• Stiller
        Miss r. kirjoitti:

halua tunnustaa tosi asioita.
        Mieti nyt.. Kannat vaikkapa mummon kassin kotiin tehdäksesi päivän hyvän työn mutta mitä tapahtuukaan...
        Mummon ohella saat myöskin itse hyvän mielen, elikkä teit myöskin itsellesi hyvän työn, halusit olla itserakas tehdessäsi hyvän palveluksen.... Ymmärrätkö mitä tarkoitan. Miettikää ja keskustelkaa asiasta.

Ihmisiähän me olemme. Emme me mitään tee ilman jonkinlaista palkintoa. Ei se oma hyvä olo ole mitenkään pahaksi jos se ei ole keneltäkään muulta pois. Ei ole väärin antaa rahaa hyväntekväisyyteen vaikka se tuottaakin hyvää oloa itselle.

• Miss r.
        Stiller kirjoitti:

Ihmisiähän me olemme. Emme me mitään tee ilman jonkinlaista palkintoa. Ei se oma hyvä olo ole mitenkään pahaksi jos se ei ole keneltäkään muulta pois. Ei ole väärin antaa rahaa hyväntekväisyyteen vaikka se tuottaakin hyvää oloa itselle.

enhän sanonutkaan että on väärin auttaa vaan sanoin että me kaikki olemme hieman itserakkaita vaikka emme halua sitä koskaan tunnustaa.
        Ps. Kait olet vielä rakkaani.

• Stiller
        Miss r. kirjoitti:

enhän sanonutkaan että on väärin auttaa vaan sanoin että me kaikki olemme hieman itserakkaita vaikka emme halua sitä koskaan tunnustaa.
        Ps. Kait olet vielä rakkaani.

Ilman itserakkautta emme auttaisi toisia.

• miss r.
        Stiller kirjoitti:

Ilman itserakkautta emme auttaisi toisia.

suloisen oikeassa kultaseni.

• Miss r.

teen piakkoin runon ihanasta itserakkaudesta.

• Stiller

Runoa tässä jo kaipailin.

• Miss r.
        Stiller kirjoitti:

Runoa tässä jo kaipailin.

itserakkauden ihanuuteen, ei siihen että ei saisi auttaa. Itserakkaus on todellakin ihana tunne.

• Stiller
        Miss r. kirjoitti:

itserakkauden ihanuuteen, ei siihen että ei saisi auttaa. Itserakkaus on todellakin ihana tunne.

Ilman itserakkauttasi kirjoittaisin tässä itselleni.

• Puuha-puppeli

itserakas että rakasteletkin VAIN itsesi kanssa?

• Miss r.

no oliko tuo joku vitsi vai etkö ymmärtänyt alkuperäistä textiä.

• Onneksi olkoon!

Rakkaus on ihana asia. - Varo liiottelua, miten kävikään Narcissoksen...

Viisaat ovat kertoneet, että on mahdotonta rakastaa toista ellei kykene rakastamaan edes itseään. Kiva kuulla, että olet päässyt hyvään alkuun.

Itse olen todennut, että pitää elää niin, että voi elää lopun elämää sovussa itsensä kanssa. Kun se puoli on kunnossa, voi alkaa ajatella muitakin.

Rakkaushan lisääntyy jakamalla, mutta miten käy itserakkauden?

• muoriska

Hyvin näkkyy lisääntyvän,kun ketjun viesteistä valtaosa on itserakkauven klooneja.....

• Miss r.

ja tiedän tuon Narcissoksen. Filosofia on ollut elämäni jo viisi vuotta. Olen liiottelija mutta se on tuonut minun elämääni vain lisää uusia mielenkiintoisia juttuja. Olet aivan samoilla linjoilla kanssani sanoessasi että ei kykene rakastamaan muita ellei rakasta itseään.
        No, miten sitten itserakkauden käy ? saahan itserakkauskin lisääntyä, eikö seuraus siitä ole että voi rakastaa muita entistä paremmin.

• Miss r.
        muoriska kirjoitti:

Hyvin näkkyy lisääntyvän,kun ketjun viesteistä valtaosa on itserakkauven klooneja.....

ja kaiken maailman muoriskatkin vastaavat ja ovat kiinnostuneita. Kiitos siitä.

• muoriska

het alako itterakkaus tarttua ja lissääntyä muoriskaanki!! Sehän on siinäki miäles hyvä valinta, että aina löytyy lohtuttaja kun ego tilttaa. Näkkyy tiltaneen jo tuolla "missilla" Missillä, hheeeeheee.. Taitaa olla semmonen tapaus, että peilikuva seurana treffeillä. Kun ei kukkaan muu hualinnu, hheeeheee.

Ai niin pääasia meinasi unohtua. Muoriskalla se itte mie itte-lukema on sata rossaa. Ja ollut aina vähintään sen verran! Siksi meinasivat teilata tyystin tuolla feministipalstalla, kun eivät femmarit tykkää menestyvistä naisista. Pitäsi olla surkea, ja piesty, ja sorrettu.

Niin ja sitte vielä sivuasia: ei se sitä meinaa ettei olis miestä saannu, jos vaan tahtoo. Muoriska tahtosi kans, olikos se nyt vuonna 1996?

• Pönttö

Miksi et Miss r. kirjoita joka sanasta eri otsikkoa?
      Silloin olisit todellakin itserakas.
      Ei kukaan jaksa (eikä halua) lukea tuollaista " pätkä, pätkä, pätkä,pätkä"... ajatuksia, heittoja, hajatelmia, miksi niitä nyt kukin haluaa nimittää.
      Tunnustan olevani pönttö. Muuta en itsestäni osaa ajatella, koska en ole itsekeskeinen.

• Miss r.

katso pöntöseni lukemalukuja. Muutama sata on lukenut textejäni kuten ehkä sinäkin. Et taidakaan olla niin pönttö kuin kuvittelet.

• miss r.
        Miss r. kirjoitti:

katso pöntöseni lukemalukuja. Muutama sata on lukenut textejäni kuten ehkä sinäkin. Et taidakaan olla niin pönttö kuin kuvittelet.

Yli 400 fania on miss runoilijalla. Koetappa päihittä. Pannaan kilpailu pystyyn jo tänään.

• Liisa#

Et ole ainutlaatuinen, sillä minäkin olen todella itserakas.
      Niinkuin sinäkin Miss r. pystyn sen myös vapaasti tunnustamaan.
      Kuka minua muuten rakastaisi niin paljon kuin minä itse, tuskimpa.

• Miss r.

VAU !!!!!!!!!!!!! Olet todella ainutlaatuinen. Jatkakaamme samaan malliin. Tsemppiä sinulle.

• Miss r.

Minä rakastan aidosti itseäni ihanaa,
      minä tiedän olevani upea.
      Vain itserakas suurinta vastarakkautta saa
      jos ei tyhmiä tekoja tekemään rupea.
      Sillä...
      Jos rakastaa itseään niin se takaa,
      suuremman onnen ihanimman elon.
      Silloin voi välittämistään aidosti jakaa,
      vailla huolen ja pelon.

• miss r.

Mä sanon, olen hyvä hieno,
        sen tiedän, että luonne vieno.
        Mä sanon, olen hyvä henki,
        en kenenkään, ohjattava renki.

• Miss r.
        miss r. kirjoitti:

Mä sanon, olen hyvä hieno,
        sen tiedän, että luonne vieno.
        Mä sanon, olen hyvä henki,
        en kenenkään, ohjattava renki.

Ihana itserakkaus tulviin sisimpääni,
        se on se todellisuutta kuvaava ääni.
        Me jos emme itsestämme mitään piittaa,
        niin monet meitä kintaallaan viittaa.

• Miss r.
        Miss r. kirjoitti:

Ihana itserakkaus tulviin sisimpääni,
        se on se todellisuutta kuvaava ääni.
        Me jos emme itsestämme mitään piittaa,
        niin monet meitä kintaallaan viittaa.

Se on fakta tietoa että me kaikki ollaan vähän,
        itserakkaita kulkijoita maan.
        Miten sitten on tultu tilanteeseen tähän,
        no siksi että.... Myös välittämistä jakaa saan.

• Miss r.

ainoaa ns. oikeaa rakkautta jos jätetään huomioimatta äidin ja lapsen välinen rakkaus joka on aitoa.

• miss r.

on käsittämättömän rauhoittavaa ja upeaa olla itserakas. Ketään ei tietenkään tarvitse loukata eikä aliarvioida.

• Viiksekäs

en ole itserakas, melkein inhoan itseäni.

• miss r.
        Viiksekäs kirjoitti:

en ole itserakas, melkein inhoan itseäni.

Tässä sinulle tärkeä neuvo joka pelastaa elämäsi.
        AJA VIIKSET POIS, niin alat rakastamaan itseäsi.

• miss r.
        miss r. kirjoitti:

Tässä sinulle tärkeä neuvo joka pelastaa elämäsi.
        AJA VIIKSET POIS, niin alat rakastamaan itseäsi.

tee se jo tänään niin olet huomenna onnellinen.

• Mies 50+
        miss r. kirjoitti:

tee se jo tänään niin olet huomenna onnellinen.

Jumaliste,yks äijä joka tentti samalla kasvatustieteen tohtoriksi ja opetti meitä nuijapäitä,väitti aivan totisella naamalla,että pulisongit ja viikset haittaa opiskelua,ja antoi kylmän määräyksen missin malliin-Viikset pois!!!No ei auttanut ainakaan viisauteen.

• miss r.

Pitäisi lähteä niinkin arkiselle tapahtumalle kuin jouluostoksille. No ei se mitään, onhan minulla iäti uskollisesti seuraava seuralainen, nimittäin oma ihana itserakkauteni. Kyllä minä pärjään.

• Miss r.

Täällä taas minä. Mitä teille kuuluu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe