Mitä mieltä olette jos käyttää vihkisormuksia vielä eron jälkeen? Missä sormessa, jos käyttää? Olen itse käyttänyt jo vuosikaudet valkokultasormuksiani oikeassa nimettömässsä. Voisikohan ne karkoittaa mahdolliset uudet mieskandidaatit? Katsotteko yleensä ihmisen käteen, onko sormuksia? Jotkuthan käyttää vasemmassaakin nimettömässä vaikka eivät ole olleet koskaan naimisissa. Voinko siis edelleen pitää sormuksia vai pilaanko kaikki mahikseni? Tykkään näistä sormuksista mutta...
Voiko sormuksia käyttää eron jälkeen?
7
1984
Vastaukset
- se.
en koskaan katso muuta kun vasemman nimettömään,
joten aivan sama vaikka muissa sormisa olisi
vihkisormus - olen nainen
oo semmonen tapa että sormukset annetaan takaisin.
Mä olen antanut meidän ainoalle tyttärelle timanttisormukseni ja pyysin ex-mieheltäni siihen lupaa, en halunnut että hän sen sormuksen jollekkin toiselle naiselle antaa.
Jos ei ole tyttäriä, niin miniätkin varmaan ilahtuu, voivat teettää sormuksista mieleisensä.- Eroamassa
Ajattelin itse käyttää niitä oikean nimettömässä, ihan vaan sen vuoksi että ne ovat kauniita! Ei se mielestäni heikennä mahdollisuuksia, sillä sormuksia on monennäköisiä. Ei vihkisormusta välttämättä päällepäin tunne ja kuka alkaa sisälle katsella. Nyt on liian aikaista ottaa ne käyttöön, mutta ehkä piankin.
- esaias
jäi sormus, kun pois muutin, siellä mahtaa olla
vieläkin, ellei ole kaniin viety. Muutenkaan
en niin kiiltävän perään ole, kaulaketjun, jonka joskus hyvinä aikoina sain synttärilahjaksi, sentään olen pitänyt. - Nimetön
Olisikohan aika pistää rinkulatkin kiertoon.
Aloita uusin sormuksin, niitä on korukaupat
turvoksissa.- Sormusten rouva
Jostain syystä valkokulta on kalliimpaa kuin keltakulta. Sitäpaitsi nykyään valkokultasormuksissa on enemmän nikkeliä kuin näissä 30-vuotta vanhoissa ja olen nikkeliallergikko. Mutta jos joku ihana mies löytyisi joka rakastaisi minua niin paljon että ostaisi platinaisen timanttisormuksen niin tottakai ottaisin mielelläni tällaisen vastaan. Mahtaisiko olla ketään tarjolla ?:) Tällainen ystävänsormus lämmittäisi sekä kättä että mieltä.
Tein pikagallupin työpaikalla ja sain tulokseksi, että sormuksia katsotaan. Toisaalta niiden puuttuminenkaan ei välttämättä todista mitään.
Ainahan sormukset voi ottaa tilapäisesti pois - niin varmaan sinäkin, kun lähdet sillä mielellä liikkeelle.
Jotta tilanteesi muuttuisi vielä vaikeammaksi, voin kertoa, että jossain päin Eurooppaa ihmiset pitävät vihkisormuksia oikeassa kädessä, olisikohan katolisissa maissa tms.
Oletko muuten selvittänyt itsellesi, että elätkö ehkä vielä toivossa, että saisit miehesi takaisin?
Muistan omilta vauhtivuosiltani, että sormuksia kantavat naiset olivat tosi haluttua seuraa hatunjaon aikaan ravintolassa. Heitä pidettiin sinkkuja helpompina yhden yön seuralaisina, koska rouvat eivät yleensä voi ryhtyä perään soittelemaan yms.
Voisi olla hyvä liikeidea, alkaa myydä pinssejä:
"Olen sinkku ja haku päällä". Ajatusta voisi kehitellä edelleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144