Näin on, mutta useimmiten juuri psyykeltään sairaat äidit eivät tällaista seikkaa huomaa vaan aiheuttavat lapsilleen elinikäisen trauman kun estelevät tapaamiset sosiaalitanttojen avustuksella. No lopulta se kalahtaa omaan nilkkaan kun huomaavat että lapsille on tullut ongelmia. Ja varsinkin sitten, kun lapset huomaavat ettei isä ollutkaan vapaaehtoisesti jättänyt tapaamatta vaan että äiti oli juonitteluillaan saanut lapset ja isän erotetuksi toisistaan. Vaikka, tarpeeksi psyykeltään häiriintyneet äidit eivät välttämättä huomaa omaa osuuttaan lasten ongelmiin koskaan, vaan syyttävät ongelmista isää.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/53146-isan-rakkaus-lapselle-vahintaan-yhta-tarkeaa-kuin-aidin-rakkaus
Isät tärkeitä lapsille
7
129
Vastaukset
- jhugyhjkyu
http://areena.yle.fi/1-2449135
Mitä mieltä tästä? - Kullaakestää
Liittyy juuri valtataisteluun, jossa viranomaista viedään kuin kuoriämpäriä. Toinen siskoista järjesti mediaa manipuloiden mediatuomion julkisuudessa paljon olleelle viranomaisrikolliselle. Sama manipuloinnin mestari nauhotteli siskonsa suunnitelmiaa, joissa tarkoitus kahden lapsen hväksi isäksi tiedetylle miehelle järjestää loppuelämän tuho ja jopa uusi menneisyys. RV hautoi todistetta 4vuota,vaikka se vaadittiin jo ekaan oik.käyntiin. Hän tiesi sisällön karmivuudenä ei se ole ainoa rikoksensa. Lapset tuosta kärsivät tänäpäivänäkin. Tuosta alko sellanen viranomaisten kautta kiusaaminen, että olen pyytänyt ohjeita oikeusasiameheltä. Vahingorvauksia aika varmasti.
- vonLagerbom
Minulle on Uudenkaupungin sosiaalitoimi kieltäytynyt luovuttamasta useita eri asiakirjoja joita tarvitsisin oikeudenkäyntiin todisteiksi. Kyse mm sosiaalityöntekijöiden perättömistä lausumista oikeuteen ja kielto koskee myös asiakirjaa jossa kyse tyttäreni tapaamisajoista jollaista asiakirjaa ei minulle ollut toimitettu eikä tapaamisaikoja siis ollut minulle toimitettu.. Tein eilen asiassa rikosilmoituksen ja pyydän myös oikeusasiamiestä tutkimaan asian.
- aloittajalle
Puhut usein mielisairaasta äidistä. Määrittele mielisairaus?
Aloituksesi oli "isät tärkeitä lapsille". Kysynkin ovatko lapset tärkeitä kaikille isille?
(sorry en tarkoita sinua) - HankiElämäPliis
Hohhoijaa...
- vonLagerbom
Minulla on elämä ja nykyisin oikein hyväkin. Lisäksi olen laittanut monta elämää alulle ja laitan edelleenkin, heh..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707