Onko paikkoja mis olisi ulosajoja,onko karttaa.
Uusikaupunki ralli
24
94
Vastaukset
- kiitoselykeskus
Googlettamalla löytyy kartta
- penkallajo-50
No höh vanhoja tuttuja paikkoja :) . Onk kellää tiedossa et tuleeko kui paljon huomioita? Muutama paha paikka reitillä ilmeisesti löytyy,muistikuvani mukaan....
- KujanRallimies
Karttoja varmasti löytyy monenlaisia mutta en usko että mihinkään on ainakaan etukäteen merkattu ulosajoja. Eikä ajotaitoiset rallikuskit tasasella pellolla suoralla tiellä aja ulos, sitähän ne tiet siellä on.
- kartalla
yks pätkä Helsingissä asti.. kuinkahan auto vanhukset kestää moisen siirtymän?
- vetari
ja ouninpohja
- pinnapultti
ja rautaniemi
- poranen
Aittan pätkä on viimeinen.
- alakylän.arttu
Kisa lähestyy...onko paikkoja...kannattaako lähteä katsomaan?
- Kotonapäivä
Niin vähän autoja ja samoja paskoja sahaavat... Eipä kannata lähteä, ja jos lähtee niin odotukset suosiolla poies..
- Peruspeki
Miten paljon on osallistujia?
- runkeikurungimies
Ek 4 kantsii tutustua huolella......
- Ojankaivajanalle
Reitin kiertäneenä olen samoilla linjoilla et nelosella muutama mielenkiintoinen mesta.
- Rohijärvenrouhija
Ek 2 ajetaan nyt vaativampaan suuntaan,aiheuttaa jonkin verran toimintaa myös
- Sipiläpöpilä
Ojankaivajanalle kirjoitti:
Reitin kiertäneenä olen samoilla linjoilla et nelosella muutama mielenkiintoinen mesta.
Kisan "paikka" on ek lla 5.
- kugfstansson
kisan paikka ek 6,vanha huomiopaikka nyt ilman merkkiä
- kaljahattutar
Ykkösellä kilsa ennen maalia on aika kinkkisen oloinen kiristyvä oikea mis sisäkaarteessa heittävä kivi heinikossa,jäänyt vissiin ammoilta huomaamatta :),ei ainakaan kauheesti oo kuhistu. Kutosen loppuosalla se sillan jälkeinen oikee on aika maukas.
- teme345
Kolmosen tiukkeneva oikee taitaa olla kisan paikka tällä kertaa...
Ihanteet:
EK1: 11.16, EK2: 11.55, EK3: 12.55, EK4: 13.33, EK5: 16.27, EK6: 17.00Ihanteet:
EK1: 11.16, EK2: 11.55, EK3: 12.55, EK4: 13.33, EK5: 16.27, EK6: 17.00- ojankaivaja
Ek 4 Maalipäähän isolletielle. Vasen oikea yhistelmää muokattu viimepäivinä.
- Välitielle
Höpöhöhö ole muokattu..
- runkkurunk
No kyllä vain on..tämän viikon tiistaina. Kaivuri oli tonkimassa et älä ala väittään.
- Eikäänny
Sannaisissa ilmeisesti rytissy huolella??!!
- huthhj
Ei toimin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969