Tahtoo Sahtia

KassiAlmaa

Mistä saa laatusahtia, kiitos etukäteen tiedoista.

27

1289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhgty

Eihän Karviassa ole alkoa, vai onko??

• TenuNenä

Saako Karviassa pimeen pullon??

• TSI

Tee itse.

• Anonyymi

Samaa minäkin olisin ehdottanut,melko varmasti löytyy hyviä ohjeita netistä ja kun niistä valitsee noita pohjanmaalla olevien tekijöiden ohjeen niin tuskin metsään menee jos se vaatii jotain erikoisviljaa niin ottaa rohkeasti johonkin alan tuottajaan jussit tai tukkuvälikädet,kannustan.

• sarvikylästä

Sarvelas ne suomenmestarit sitä urakoi, kerro vain miten paljon haluat..

• NasseS

Meneeks päähä kui metri halko??

• punanenä
        NasseS kirjoitti:

Meneeks päähä kui metri halko??

Ihanko myyrään mukahan??

• Kuismatus

Joo, etsi semmonen helevetin läski wannabee palo vai mikä lie pelastusmies sarvelasta ja kysele siltä sahtia. maksaa vaan enempi kun paras konjakki

• JJT-

Sitä tietoa et täältä tuu saamaan.

• Guyt

Kokeile

• Edtuui

Kokeile

• Perämettä

Pontikkaa olis, ja päähän ja jalkoihin menee! TAKUULLA!

• sahdin.panija

Karvialaiset eivät osaa tehdä sahtia. Te sekoitatte siihen kaurajauhoja ja kaikkea mikä ei hyvään sahtiin kuulu. Monesti olen Karvian sahtia juonut, enkä kertaakaan kunnollista. Pahanmakuista ja usein hapantumisen rajoilla. Muistuttaa enemmänkin pontikan rankkia, minkä te kyllä osaatte.

Hyvän sahdin joudutte hakemaan Ikaalisista, Hämeenkyröstä ja lähempääkin vielä Jämijärveltä. Uskokaa pois, kokemusta on ainakin 500 sahdista. Itsekin teen pari kertaa vuodessa.

• kummastusn--j

Panetko sahtia? miltä se tuntuu?

• Ihan hyvältä tuo tuntuu, mutta jos on keskenkäynyttä suosittelisin varomaan. virkavalta on valppaana ja saattaa pamputtaa, mikäli sekaannut sellaiseen.

• Anonyymi

Ei Jämijärven sahti kummoista ole, karviassakin laatu huonontunut tosin ei hintakaan huimaa.
        Sokeri kiljua ne pääasiassa on ei muuten kannata noilla hinnoilla.
        Neuvonkin nostamaan hinnan vaikka 5€ litralta ja tehdä sahtia siihen ei sokeri kuulu,
        sokerilla jatkettu tuote on kiljua.

• Kkohmelo

Onxs Viruvalkeeta tyrkyllä???

• valkeviru

Kyllä sitäki tarvittaes löytyy

• Kkassi-Alma

Onko wiron viinan trokareita?

• gankee

vieläkö ralli jatkuu?

• ojasanteri

tomaatin viljelijöiltä löytyy

• Wiiinaaa

Uskon viinaan krapulaan Iankaikkiseen humalaan Syntyi hiivasta ja sokerista Sihisi syvässä pöntössä Meni kolmannella huikalla päähän Nousi ylös taivaisiin ja laskeutui alas hallitsemaan jokaista ruumiinosaa Aamen.

• äåöäåöä

Heh Heh Heh...................................................................................

• Anonyymi

Karvialta on haettu satoja litroja Sahtia ja lähes aina se on ollut premium tai Luksus luokan juomaa.

Jalasjärvi ❤️Karvia

• Anonyymi

Juo patteri keskikaljaa, muutaman tunnin päästä kuse ne puhtaaseen muovikanisteriin.
      Säilytä vuorokausi korkki auki patterin päällä lämpimässä, niin seuraavana aamuna on sahti valmista.

• Anonyymi

Eikä nyt kukaan saatiin selkoa, Salesta saa laatu juomaa, keskiolutta. Eikä muuten mee vatta vekkulille, jää varpus parvet töräyttämättä...

• Anonyymi

Jos käytetään sokeria niin ei ole sahtia tarvii sille keksiä jokin muu nimi.
      Kaikkihan sen ymmärtää jos säkistä (25kg) saa n.45 litraa oikeeta SAHTIA ei siinä palkoille pääse josei Kunta tue varsinkaan 2-4 euron hinnoilla.

Toisella paikkakunnalla 6€ litra tosin esson raadin mukaan sekään ei ihan ehtaa ole.
      Jos kunnon sahtia haluaa tekee sit itse netissä ohjeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60