Hei, olen alkanut käymään nyt pari kuukautta sitten kuntosalilla ja olen huomannut negatiivista muutosta ihossani. Juon tarpeeksi vettä ja muutenkin syön monipuolisesti, joten uskon finnien ja muun epämääräisyyksien johtuvan hikoilusta.
Olisiko kenelläkään siis ehdottaa mitään hyvää päivittäistä puhdistusainetta kasvoille? Ei mieluiten rasvoittavaa eikä kuivattavaa vaan jotain siltä väliltä. Oma ihoni nyt normaali, mutta hieman kuivempaan päin. (sellainen nihkeä)
Hyvä kasvojenpuhdistusaine kuntoilijalle
näppylänaama
3
95
Vastaukset
- minäkinkäytänniitä
Erisan-tuotteet on parhaita.
- vikaeiolehien
Hiki lähtee vedellä ja se ei aiheuta mitään finnejä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hiki
Korjaa ruokavalio.
Mitä vähemmän laitat mitään tököttiä ihoosi, sen parempi. - ip68
Minkä ikäinen olet
suklaat ja sokerit vähemmälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722