Suomi ollutEU: jäsenenä 20 vuotta,

saha

ja kyllä sen huomaa!
Kävi niinkuin pelättiin, että huumeita rupeaa virtaamaan Suomeen.
Myös tuo ihmisten vapaa liikkuminen sitä edesauttaa. Rikollisuus on kasvanut,
paljon kielteistä on tapahtunut.

Entä maaseutu, kouluja suljetaan, talojen hinnat romahtaneet, kaikki autioituu, vain joku maalaisisäntä, joka on haalinut puolenkylän maat vielä traktoreillaan jyllää.
Heille on tukien muodossa tullut rahaa vähän joka tuutista, koneiden hinnat saa verotuksessa vähentää, että he ovat rikastuneet, mutta lopputulos EU:hun liittymisestä SUOmen kannalta on negatiivinen.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxyyy

Voi mikä tietämättömyys ja kateus.

• Lipposen_vallanhalu

oli syy, miksi hän perustuslain vastaisesti vei Suomen "ensimmäisellä

junalla" EMU-un ja EU-ytimiin.

Siitä johtuu Suomen kurjistuminen, melkein luhistuminen.

• Makriina.ek

Kekkonen takaisin! Hän olisi pystynyt pysäyttämään tämän typerän kehityksen. Olimme entisessä Kekkoslandiassa niin onnellisia. Oi onnen aikoja, Ei mitään tiedetty tietokoneista, ei internetin tietotulvasta ja muusta tarpeettomasta mukakehityksestä.

Dalai Lamakin etsii seuraajansa valmiiksi vastasyntyneiden poikalapsien joukosta. Miksei meillä ole samaa menetelmää? Se uusi Kekkoinen saattaa kasvaa jossain Piuht'puttaalla tälläkin hetkellä.

• faktaa

EU ja sen huono johto on kaiken Euroopan sekasorron pääsyyllinen. Merkel lukeutuu pahimpiin harhaanjohtajiin. Nyt sitten kun EU -maat alkavat sortaa toisiaan, kuten Ruotsi nyt Suomea, rauhattomuus lisääntyy entisestään.

• Kannatan Makriinan tekemää vaatimusta: Kekkonen takaisin!

• 8796

Kansallinen tuki pois maanviljelijöiltä, EU-tuki täytyy piisata heille, kaikiltahan nyt tuloja vähennetään, ei yksi ryhmä voi vain jatkuvasti rikastua.

• 1872639

Onko vielä viljelijöitä?

• lajy

Eu on vienyt Suomen tuhoon ja maaseudun rampauttanut täydellisesti.
        Ennen maaseudulla oli paljon ihmisiä, kaikilla lehmiä ja muitakin eläimiä, ihmisillä
        oli työtä ja toimeentuloa. Kylät kukoisti, koulut lapsia täynnä ja virkeää elämää.

Kun vertaa tähän nykyiseen, ei voi kuin ihmetellä, koulut tyhjänä, ihmisiä ei ole,
        kaikki on kuin kuollutta, viinaa ja varsinkin huumeita on, eikä tätä paljon muuten voi katsellakaan, kui pienessä pössötyksessä vaan!

Antakaa meille takaisin se Suomi, joka oli ennen EU:hun liittymistä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      84
      2605
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1684
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1609
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1227
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe