Sipilä oli aivan oikeassa ihan kaikesta. Menkää itse tekemään paremmat ehdotukset, kun pitää viisastella. Ne säästöt on tultava jostain ja PISTE!!!
Vai haluatteko, että ollaan kohta yhtä pahassa jamassa, kuin kreikka. Siellä sitten pysyvät tileillä teidän pennoset, kun pankit menevät kiinni. Sipilähän sanoi, että ottaa muitakin ehdotuksia, kunhan se kerryttää samat säästöt.
Mitä te haukutte Sipilää
21
<50
Vastaukset
- lkfgjf
Sipilä unohti kummasti suitsia osakkenomistajien AHNEUTTA puheessaan. Ota asioista selvää ennen kuin keuhkoat mitään.
- Sehänvannoi
käsi raamatulla, että on pääministeri, joka yrittää parhaansa mukaan kohdella kaikkia tasapuolisesti..ei varmaan jaksanut mainita erikseen jostain osakkeenomistajista.
- somalianinssi
Osakkeet ja osakkeet! Sossun osakkaat tienaavat parhaiten. Eikä edes tarvi ennen tulonjakoa ostaa osakkeita! Raha pyörii ja osakkaat ruikuttaa läppärinsä ääressä. Heille pahinta elämässä olisi se, että joutuisi tekemään jotakin sossun osuusjakelun eteen!
- werrwrwer
Ilman osakkeenomistajien "ahneutta" ei mitään yrityksiä olisi ikinä perustettukaan, senkin paviaani.
- PaskaMikäPaska
Sipilä on täysi paska.
Rikollisjärjestöjen RKP ja SPR värväämä paskiainen.- kdjhgfd
Akkurat sano norski.
- ei.prkele.ehdi
Ei tässä mitään puheita ehdi pitää kun pitää suunnitella miten minimoisi omien suorien ja välillisten verojen maksun Suomen valtiolle. Kaiken mikä on mahdollista maksan pimeänä,
- mielensäpahoittaja_
Ymmärtääkseni miljonäärejä, ökyomistajia ja veroparatiiseissa lorvivia loiseläjiä ei tällä kertaa kiinnosta osallistua talkoisiin.
Eihän Sipilä, mukavana kaverina, halua heitä pikku asioilla häiritä. Voivat vielä vaikka kiukustua tyhjästä. - dfgdfgfdkjkk
Tässäkin on enemmän asiaa kuin Sipilän puheissa:
https://www.youtube.com/watch?v=XREnvJRkif0 - vvvvvvvvvvvvvvvv
Ei tässä kyse ole muusta kuin AY liittojen pöhöttyneistä , järjetöntä liksaa vetävistä johtajista. Sipilä astui heidän varpailleen kun kuvitteli että täysin demokraattisesti valittu hallitus voisi tehdä normaalia työelämälainsäädäntöä . AY liikkeen johtajat pelkäävät joutuvansa tarpeettomiksi . Siksi nyt ruvetaan riehumaan. Palkansaajat ovat vain pelinappuloita.
Tilanne on typerä siksikin ,että kaikki säästötoimet olisivat tarpeettomia jos suomalaiset viitsisivät ostaa suomessa tehtyjä tuotteita. Suomeen tuodaan 40 miljardin edestä vuosittain tavaraa ulkomailta. Tuosta potista jos 10 miljardia jäisi kotimaahan olisi suomen valtio velaton 10 vuoden päästä ja täällä olisi täysi työllisyys.- minulla.on.unelma
Niin ja somalian Jussufi se vaan konepajassa jyrsikoneella jyrsisi kiilauraa ja irakilainen Mohamedi sorvaisi akseleita ja lehmät lentäisi.
- huippu_ehdotus
PAREMPI ehdotus, on että hallitus hakee valtiolle 22miljardia veronmaksajen rahoja veroparatiiseista, niin koko lama JYTKähtää heti pois.
- Unetonna
Kyllä Sipilä on viettänyt useita unettomia öitä miettiessään miten miljoonat säätiöitetään, se pitää paikkansa.
- äöåwöå
Mistä ne miljoonat tulivat ennen säätiöittämistä? Taivaastako, vai tuhatkertaistuiko hehtaarin hinta pohjanmaalla?
- realismi
eriarvoisuus vain kasvaa ei sipilän ratkaisut auta mitään ellei turhia menoja karsita reilusti?
- kolme_syytä
Etkö tosiaan tiedä miksi haukumme?
No haukumme tietenkin siksi kun:
1. politrukit käsekee.
2. vasemmiston kannatus on pohjamudissa ja uskomme, että Sipilä on siihen osasyyllinen.
3. pelkäämme, että olimme väärässä Sehän on päivänselvä asia että yritysten kustannusrakennetta pitää alentaa. Palkat ja sivukulut on niitä. Osinkoja jaetaan jos jotain jää. Jos on mahdollista palkata halvemmalla voi pienyrittäjäkin ehkä työllistää.
- Väyry
Uudet Hävittäjät maksaa aseineen 30 miljardia----50 miljardia nyt aletaan säästää.
- urbaatio
minä pönkitän Suomen taloutta ja haen virosta viinaa ja tupakkia ja verokortilla en ole töissä ollut moneen vuoteen, raksatöitä piisaa aina kun haluaa tehdä
- JostainMutteiitseltä
Ne säästöt on tultava jostain ja PISTE!!!
Tokihan ne tulevat jostakin, mutta nopeammin ja helpoiten ne tulisivat jos isoliksaiset laitettaisi suoraan pienemmille palkoille.- realismi
vääristä paikoista säästämällä nopeutetaan vain suomen romahdusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039