Olen ajatellut viettää talven saaressa vaatimattomassa pienessä mökissä. Saari sijaitsee suurella järvellä Länsi-Suomessa. Soutumatkaa sinne on vain 1-2 km. Saarella ei asu ketään.
Olen 55-vuotias leskimies, 170 cm, 70 kg, terve. Taannoin yliopistokoulutettu, mutta sillä nyt ei ole suurtakaan merkitystä. Olen kiinnostunut mm. uskonnollisista asioista. historiasta ja yhteiskunnallisista asioista. Pelaan mm. shakkia. Luen paljon kaikenlaista. Korttipeleista ja kilpaurheilusta en ole kiinnostunut. Tykkään myös keskustella. Poltan tupakkaa.
Jos sattuisi löytymään joku hiemankin samanhenkinen viettämään talven kanssani mökillä. Terve täytyisi olla, koska jäiden takia sekä syksyllä että keväällä lienee pari kuukautta, jolloin saareen ei pääse eikä sieltä pääse pois. Talvikuukausina saaressa ei ole paljoakaan tekemistä, vain leppoisaa oleilua, mökkihöperehtimistä. Halpaa ja yksinkertaista oleilemista. Täytyy tulla toimeen sillä, mitä syksyllä saadaan saareen kuljetetuksi.
Ensisijaisesti toivoisin kaveriksi naista. Kaveriksi käy mieskin, mutta ei homomies.
Jos Sinusta tuntuu, että Sinulla olisi tilaisuus tulla, ole rohkea ja kirjoita; ehkä ensin kirjoitellaan ja tutustutaan:
smanni@luukku.com
Löytyisikö Ulvilasta kaveria?
5
142
Vastaukset
- Tämähän_on
hyvä ajatus: edes talveksi pois oravanpyörästä.
- loistavaideahei
Jep...TOSI hyvä ajatus lähteä täysin tuntemattoman kanssa paikkaan josta ei pääse edes pois tai pakoon..suorastaan nerokas idea..vähänkuin istuisi nuotioon..
- Ne_molemmathan
loistavaideahei kirjoitti:
Jep...TOSI hyvä ajatus lähteä täysin tuntemattoman kanssa paikkaan josta ei pääse edes pois tai pakoon..suorastaan nerokas idea..vähänkuin istuisi nuotioon..
ovat toisilleen tuntemattomia. Ei tuossa mitään kummallista ole. Täytyyhän ihmisten muutenkin elämässään tulla toimeen toisten kanssa. Jos tässä kaksi henkilöä päättää viettää taöven eristyksissä saaressa niin kait se on heidän asiansa eikä siinä mitään järisyttävää ole. Sitten kun maahanmuuttajia on 5-10 miljoonaa, suomalaiset ovat täällä vähemmistönä ja tuollaisia autioita saariakaan ei enää ole.
- joomeneyksinäsvaan
Se juuri siinä onkin epäilyttävää että ei ensin tutustuta ja oteta selvää onko se toinen kenties kirvesmurhaaja,narsisti tai vaikkapa vain umpimulkku ihminen.
Kuka sellaisen kanssa haluaa saarelle josta ei pääse pois? Minkä takia ylipäätänsä pitäisi lähteä tuntemattoman kanssa jonnekin?Uskomattoman tyhmää ja aloittajalla on selvästikin jokin taka-ajatus asiassa koska ei halua tutustua ensin toisiin ja sitten vasta ehdottaa ystävälle että mennäänkö saareen talveksi.
Joku mielisairaalasta lomilla oleva sekopää todennäköisesti tuo aloittaja. - horroriatiedos
Kyseisistä yksinäisistä heeboista kertoo mm.elokuvat Hohto ja Psyko.Hauskaa talvea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712