Etsin spermanluovuttajaa koti-inseminaatiota varten. Haluan kasvattaa lapsen yksin mutta en kiellä jos isäehdokas haluaa jonakin päivänä olla lapsensa elämässä mukana. Minulla on takana narsistinen parisuhde joten en halua enää kokea sellaista mutta haluan kuitenkin perheen. Vaadin että luovuttaja käy testeissä ettei tule mitään ylimääräistä. Muumimukimenetelmällä mentäisiin. Jos sinussa heräsi halu auttaa niin ota yhteyttä. Turhat arvostelukommentit voi jättää sitten kommentoimatta. Lapsettomuus on minulle todella kipeä asia.
etsitään spermanluovuttajaa
9
1359
Vastaukset
- kai33
Voisin auttaa040-3631755
- Lapsetonäiti81
Missäpäin asut?
- Luovutus
Laittele viestiä luovuttaja@yahoo.com, niin jutellaan lisää. :)
- Justinxxx
Voisin kiinnostua. Kirjoitellaan, ja katsotaan kohtaavatko ajatukset asiassa.
Carpe2357Diem@Gmail.com
T: Justin - 1900
mites äidin terveys onko kunnossa? papereita mitään
- karumaa
Ota yhteyttä lähimpään vastaanottokeskukseen,halukkaita luovuttajia löytyy ja voit olla varma että isä ei halua olla lapsen kanssa missään tekemisissä tulevaisuudessa.
- e-savo
ignore@suomi24.fi
33v etelä-savosta. Kirjoittele. :) - LuovuttajaTässä
Täällä terve, tummahiuksinen, pitkä mies, joka valmis luovuttamaan siittiöitä. E-mail: vauva2016@luukku.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764