Tää ei nyt varsinaisesti kuulu tänne, mutta kun en löytänyt muutakaan sopivaa paikkaa mihin tän laittaa... Eli olen seurustellut avomieheni kanssa kohta puolivuotta. En ole tavannut hänen sukulaisiaan, he asuvat kaikki noin 400 km päässä. Omat sukulaiseni asuvat yhtä kaukana, mutta eri suunnassa. Me olemme käyneet minun sukulaisissani kaksi kertaa ja olemme menossa hänen sukulaisiinsa alkuvuodesta. Mutta se mikä tässä asiassa miua vaivaa on se, että avomieheni veli oli perheineen käymässä täällä päin ja he tahtoivat tavata avomieheni, mutta eivät minua laisinkaan. Minua asia vaivasi todella paljon ja sanoinkin siitä avomiehelleni. Hän sanoi myös että häntä hiukan ihmetytti että kun kerran tänne asti tulivat niin miksi eivät sitten tahtoneet tavata. Veli ei ollut koko aikana puhuneet minusta, kun olivat suunnitelleet tapaamisen ajankohtaa. (olivat aika kiireisellä aikataululla matkassa) Lopuksi homma meni sitten niin että avomieheni meni heitä tapaamaan he kävivät pika pikaa syömässä ja sillä selvä. En sen kummemmin sitten kysellyt että mistä olivat keskustelleet... En tiedä olenko ihan typerä vai mitä, mutta minä tavallaan loukkaannuin siitä että avomieheni veli perheineen ei halunnut tavata minua.. Mitäs mieltä te olette asiasta?
Sukulaiset???
12
1008
Vastaukset
- melon
Suku on pahin, varsinkin miehen suku.
Vaikka miten yritän sopeutua ajatukseen, että EHKÄ mieheni ei pidä minunkaan sukulaisista, mutta se ei auta. Mieheni sukulaiset ---- yäk.
En vaan kestä---yritän vaan irvistellä ja näytellä. Näillä näyttelijänlahjoilla olisin vahvoilla Oscar ehdokaslistoilla.
Joskus jopa olen ajatellut että eroan siksi, että en kestä mieheni sukulaisia tai hänen lapsiaan. Mutta mieheni on ihana. Toista hänen kaltaistaan ei ole eikä tule.
Ehkä poikaystävälläsi on ollut niitä hoitoja niin monta, että poikaystävän sukulaiset odottavat pari vuotta ennenkuin haluavat nähdä sinut....miksi tutustua, jos suhde ei vakiinnu.
Älä siis huoli....saat tulevaisuudessa olla miehenkin sukulaisten kanssa tekemisissä-ihan tarpeeksi.- Minä
Meillä on ikäeroa 18 vuotta... Se saattaa häiritä hänen teologi veljeään jonkin verran? Avomiehelläni ei ole ollut hoitoja... Vaimo ja kihlattu kylläkin ennen minua... Mutta kun jutun juju olikin se että jos toiset tulevat 400 km päähän niin kai sitä tunnin verran voisi tavata veljelleen tärkeää ihmistä??? Kun eivät sen kauempaa ehtineet nähdä... Tämä asia vaivasi meitä molempia... Je loukkasi myös avomiestäni... Sitä en tiedä sanoiko hän sitä veljelleen...
- tunnistavat
Et kestä miehesi lapsia, ehkä sukulaiset tunnistavat lapsellisuutesi ja itsekyytesi.
Ehkä miehesikin huomaa sen jonain päivänä. - Ja jos, niin kenen?
tunnistavat kirjoitti:
Et kestä miehesi lapsia, ehkä sukulaiset tunnistavat lapsellisuutesi ja itsekyytesi.
Ehkä miehesikin huomaa sen jonain päivänä.Yritin tavata viestiä moneen kertaan, enkä millään keksinyt, mistä vedit johtopäätöksen, ettei kysyjä kestä miehensä lapsia. Onko tällä parilla lapsia? Mistä sen päättelet?
- Meikkis
Ja jos, niin kenen? kirjoitti:
Yritin tavata viestiä moneen kertaan, enkä millään keksinyt, mistä vedit johtopäätöksen, ettei kysyjä kestä miehensä lapsia. Onko tällä parilla lapsia? Mistä sen päättelet?
Avo miehelläni ei ole lapsia... Ja vaikka olisikin niin tuskin heidän hyväksyminen minulle mikään ongelma olisi... Lapsirakas ihminen kun olen..
- Ykä
Siltä, että miehelläsi ovat naisystävät vaihtuneet tiuhaan. Eivät halua tutustua sinuun, kun ajattelevat, että seuraavalla kerralla miehesi kanssa on (taas) joku toinen.
- puh
Tätä minäkin tuumasin... ja jos näin on, miehesi veli on idiootti, naisvaihtuvuus kun ei ole hänen asiansa.. Hän ei ole kovin kohtelias ihminen.. Ehkei sinunkaan sitten tarvitse tutustua häneen..
ja toimi sen mukaan. Sinä varmaan haluat, että miehelläsi ja teillä yhdessä on mahdollisimman hyvä olla.
Sinun tilanteessasi yrittäisin varmaan toimia niin, kuin uskoisin olevan parasta miehelleni.
En haluaisi aiheuttaa sotkua hänen ja hänen sukulaistensa välille. Jos pahoittaisin mieleni tai haluaisin huomauttaa jostakin, kertoisin siitä miehelleni.
Luultavasti yrittäisin mennä uuteen tapaamiseen ennakkoluulottomasti ja esiintyä ystävällisesti - mieheni avovaimona. Yrittäisin pitää mielessä, että en edusta vain itseäni vaan myös häntä. Samalla tavoin kuin esim. työkuvioissa joutuu edustamaan yritystä, eikä voi tuoda esille omia negatiivisia tunteitaan vaikka haluaisi.
Jos sukulaisilla on epäluuloja sinua kohtaan, ne voivat jonkin ajan päästä muuttua hyvinkin positiivisiksi, kun he saavat tilaisuuden tutustua sinuun. Älä sulje tältä mahdollisuudelta ovea esittämällä turhaan kielteisiä ajatuksia!
Heidän epäluulonsahan eivät voi johtua sinusta, vaan jostain mitä on tapahtunut jo kauan sitten - ennen sinun aikaasi. Osoita sinä nyt, että miehesi on vihdoin osannut tehdä hyvän valinnan.
Toivotan sinulle iloista avointa mieltä. Kuka tietää vaikka joistain näistä nyt ennakkoluuloisista sukulaisista voi hyvinkin tulla vielä joskus parhaita ystäviäsi.
- Tai voithan sitten myöhemmin todeta ettet halua olla joidenkin ihmisten kanssa tekemisissä kuin pakollisissa kuvioissa. Toivottavasti teet sen vasta sitten kun olette ensin kunnolla ehtineet tutustua. Vanhat epäluulot saattavat olla hyvinkin perusteltuja ja niiden karkoittaminen vaatii oman aikansa.
Sinut miehesi on itse valinnut, toisin kuin sukulaisensa!
Hymyä huuleen ja pilkettä silmäkulmaan!- älä välitä
Jospa teologilla oli tiukka pipo, eikä hän hyväksy, että asutte yhdessä ilman papin aamenta.
- Jaskaxx
Tai, ehkä sellaisiakin vielä jossain on..
- mä vaan
syynä on ikäero.. 18 vuotta on paljon.. jos miehen koko suku asuu siellä jossakin.. luultavasti siellä on keretty puimaan sinut läpi moneen kertaam.. pitävät sinua onnenonkijana...perheenrikkojana..huonoksi heidän hyvälle pojalleen...veljelleen... voipi olla että isoja ennakkoluuloja on vaikea yrittää rikkoa.
onnea kuitenkin! - H:n kaveri
Kannattaisikohan S:n kysyä ihan suoraan H:lta? Niin tästä, kuin kaikesta muustakin. Ja kysyä samalla, vaivaako häntä kenties joku, jos hän kuulee tästä keskustelusta. Ihmettelee sitten kenties jotain muutakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144