Kädessä jäykkää

Pervoton

Elämän iloisin hetki, makaan sohvalla ja hinkkailen penistäni, kuitenkin laukeamatta

14

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eqrqwrqw

Loistava elämä sulla, onneksi olkoon

• PussiKuski88v

Aloittaja taitaa olla homo?

• kuivaton

Pienistä asioista se jonkun elämä koostuu. Hyvä niin. Homohan tuo on ilmiselvästi.

• Pervokop

Nyt ei jaksa enää hinkata, pitää välillä tullakkin ja eikun tähän näytölleeeee..........

• Pervoko1

Jee, tämänhän laitan pukin toivelistalle..

• helmielämässä

Kiva kun sulla on mukavaa. Itsestä pitää tykätä ja sä osat sen.
      Mitähän noi toiset tarkottaa sillä homo-kommentilla? Tää on kaukana siitä.
      Hyvää illan jatkoa. Nauti itsestäs ja elämästä.

• jajajajjaajajajajja

Ihmiset ei oikeesti tiiä mikä on homo. Joku pikku jonne tullu tänne luvatta! Haistakaa paska! Jatka hinkkailua äläkä välitä muista ;)

• poraajapoika
    • pallopelissäkin

Älä laakase naatitaan.

• Pervoton

Nyt olen sheivannut ihan posliiniksikin, tunne on hyvinkin paljon pehmeämpi kuin aiemmin. Ompas taas mukaavaa ja pääsiäispyhät ovat onneksi pitkät että ehtii hinkkailla tosi kauan

• puuvillaa

Vaatteenostaja kertoi hinkkaavansa vaatetta 100 hinkkausta ihoaan vasten kun kokeilee onko hyvää kangasta.

• duija

Heheeeee..hölmö.. heeeehhh

• Hinkkariinkkari

Hinkkaaminen jatkuu taas pienen tauon jälkeen , tarkoitus on vedellä mahdollisimman kauan ja lopuksi tulla näytölle......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      187
      1399
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      931
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60