Kuka otsikoissa

esimerkkierkki

Taksiyrittäjästä kertova juttu kiinnostaa myös täällä rutakolla.
tuomittavaa, mutta ihmisiähän hekin ovat kaikkine mielitekoineen.

10

208

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiisselit

Hyviä mielipiteitä Iisalmen palstalla, kyytiin en hyppäis

• juoppolallit

Sonkajärvellä on enempi rattijuoppoja kun oekeeta immeesiä ylipiätään, ennee kun ee oo ratsioetakkaan

• asiakkaat

Maailma muuttuu, mihin suuntaan?
        Ennenvanhaan kun tilasi taksin, sieltä tuli mersu, lämmin mutta raikas tuoksultaan.
        Kuskeina keskiikäiset herrasmiehet, oli turvallisuuden tunne.
        Auto, saatikka omistaja,silloin ei renkiä juuri tarvittu, ei haissut vaatteet pinttyneelle tupakalle ja henki ei höyrynnyt vasta imettyä tupakkaa.
        Tämä on hyvä varmaan joillekkin asiakkaista, mutta KELAN kyytiläisenä toivoisi entisaikoja.

• Taipyöräile22222

Kävele, saat raitista ilmaa samalla!

• Tupettaja

Se onkin, kuten sanoit, ENNENVANHAAN. Nyt on taitavia nuoria ratintakana eikä auto haise tupakalle. Ja mersu is so last season... ...

• kiljusieppo
        asiakkaat kirjoitti:

Maailma muuttuu, mihin suuntaan?
        Ennenvanhaan kun tilasi taksin, sieltä tuli mersu, lämmin mutta raikas tuoksultaan.
        Kuskeina keskiikäiset herrasmiehet, oli turvallisuuden tunne.
        Auto, saatikka omistaja,silloin ei renkiä juuri tarvittu, ei haissut vaatteet pinttyneelle tupakalle ja henki ei höyrynnyt vasta imettyä tupakkaa.
        Tämä on hyvä varmaan joillekkin asiakkaista, mutta KELAN kyytiläisenä toivoisi entisaikoja.

Eikös enää saa toivoa tiettyä autoa? Tai kuskia? Muttei molempia samaan aikaan?

• veronmaksajat

Kesällä ulkopaikkakuntalainen luuli soittaneensa vääräännumeroon, kun taksiautoilijan numerosta vastattiin vain epäselvästi etunimellä.

Vänkärin olisi syytä puheluun vastatessaan ilmoittaa kenen taksi ja sen jälkeen oma nimensä sukunimineen.

Reilupeli, voi valita toisen taksin jos itse autoilija ei ole käytettävissä.

• eilähdepesussa
        Tupettaja kirjoitti:

Se onkin, kuten sanoit, ENNENVANHAAN. Nyt on taitavia nuoria ratintakana eikä auto haise tupakalle. Ja mersu is so last season... ...

"taitavia nuoria" heh,heh, ja auto haisi tupakalle

• Pesussalähtee

Ee minulla ainakaan valittamista oo iisalmen eikä sonkajärven takseista. :-) ja molempia käytän jatkuvasti

• tärpättipesus

Yleinen keskusteluhan voi joskus vaikuttaa ryhdistävästi asiakaspalvelijoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60