Tähän voisi kirjoittaa asiakaskokemuksia. Onko katsastaminen pelkkää syynäämistä ja niuhottamista? Vai pääseekö minkälaisella romulla tahansa läpi?
Riihikosken autokatsastus
8
1075
Vastaukset
- Paljasjalkapöytyäläinen
Kävin katsastamassa tyttäreni auton. Todella asiallinen tapahtuma, kerrottiin, mitä seuraavaksi tapahtuu ja mihin pitää kiinnittää huomiota.
- ähvätti
Kerran jouduin rouva inssiä hieman neuvomaan, onneksi oli argumentit hallussa, ei muuten AX:n taka-akseli olisi kelvannut, vaikka uudet laakerit ym asennettu.
Parasta uskoa kaaleille autonsa, jos haluaa katsastaa kerralla. Asemaa en neuvo, koska konkurssi iskee, jos jäävät kiikkiin.
Eipähän liittynyt asiaan millään tapaa, mutta pääsinpä purkamaan tuntojani. Kiitos/anteeksi.- Olehyväjaeipäkestä
Missä olet rouva inssiin törmännyt? Eikös se ole miesten hommaa?
- häh3
Mitä on kaalit?
- Kaaleet
Kaali on monikkomuodossa kaalit. Katso tästä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaali
Tarkoitti varmaan tätä: http://www.suomisanakirja.fi/kaale
- hhgfgg
Bjvgg
- Tyytyväinen1234
Ei valittamista. Hyvä palvelu. Ei tarvitse jonottaa. Olen aikaisemmin ollut heidän asiakkaana Liedossa, mutta nyt on parempi kun ovat lisäksi Auranmaalla. Aloittajan kysymykseen niuhottajasta en ota kantaa. Niuhottajia en ole nähnyt -80 luvun jälkeen. Jos auto on kunnossa niin ei liene ongelmia. Romut kuuluu purkaamoon eikä liikenteeseen.
- Pes64
Hyvä ja ystävällinen palvelu, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690