Deiteissä törmää neljään miestyyppiin. Tässä jako.
1. Kaatajat.
Nämä ovat niitä miehiä, joille kelpaa melkein kaikki naiset, paitsi tietysi tonnikeijut, mutta jos on nätti naamaltaan niin nekin menevät. Hän nimittäin kerää kaatoja.. ja vain kaatoja. Hän osaa olla ihana ja huomaavainen.. Nuolee pimpin ja varpaatkin, kunhan kaato onnistuu. Hänen ainoa päämääränsä on pääst tehokkaasti maaliin ja mieluummin vielä hyvin nopeasti. Naista viedään kuin litran mittaa..ja kun kaato on suoritettu, nainen jää kuin likainen rantu altaan reunaan..käytetty ja unohdettu.
Mies jatkaa menoaan ja uusi kohde on jo varmasti kiikarissa.
2. Ikuinen etsijä..
Tämä hiukan romanttinenkin hupsu etsii haavettaan. Vuodesta toiseen aloituksia säästämättä, hän etsii ja toivoo vielä sen oikean tupsahtavan eteensä. Ei tahdo tehdä hätiköityjä liikkeitä, vaan pohjustaa kunnolla, pitää viestitaukoja ja aloittaa uudestaan.. Kertoo itsestään kaiken viesteissä ja vaatii saada tietää naisesta melkein hampaitten paikkojenkin määrän ja laadun. Tapaamista välttelee ja tahtoo tuntea ensin perusteellisesti.. Ja sitten yllättäen hän vain pahoittelee ja katoaa, koska et ollut hänen unelmiensa prinsessa, jota hän on jo viisi vuotta deittipalstoilla etsinyt.
Jatkaa unelmansa tavoittelua, sinnikkäästi ja lujalla luottamuksella löytävänsä hänet vielä..
3. Poikamiehet..tai peräkammarin pojat..
Aloittavat viestittelyn hyvin varoen ja etenevät verkkaiseen tahtiin.. Tahtovat tavata, mutta eivät toki tyrkkyile. Kyselevät hyvin vähän, mutta odottavat, että nainen kertoo kaiken. Ja se oleellinen tieto, että nainen on koskematon ja kokematon on sitten suuri plussa. Kuvittelevat vielä kuusikymppisenäkin löytävänsä naisen, joka on valmis punnertamaan heille kolme suloista jälkeläistä maailmaan,tätä odotetaan myös viisikymppiseltä naiselta. Naisen anatomia on täysin hukassa. Nämä kuvittelevat kaikkien naisten olevan ihania ja herttaisia, paheksuvat naisen työtä ja toimeentuloa. Pelkäävät puhua rahasta. Nainen edustaa heille äiti Mariaa ja tällaista he myös hakevat.
Naisen pitää olla valmis muuttamaan miehen luo ja olemaan anopin mieliksi..
Kokeilevat ahkerasti, mutta jäävät lehdellä soittelemaan aina ja ihmettelevät suureen ääneen, MIKSI??
4. Normimiehet..
Näihin kuuluu niin herroja kuin narreja. Sanovat asiansa rehdisti ja ovat sitä mitä puhuvatkin. Katoavat deitistä suhteellisen äkkiä. Eivät etsi barbeja, vaan tavallista naista. Kannattavat tasa-arvoa ja kunniottavat naista, mutta vaihtavat autoon talvirenkaat ilman tasa-arvokeskusteluakin. Antavat naisen olla nainen. Eivätkä säikähdä naisen elettyä elämää ja myös heillä on elämää takana.
Pullonhenki ei taluta näitä miehiä, vaan osaavat antaa korkin olla paikallaankin.
Pitävät huolta itsestään, mutta myös läheisistään.
Tällaista miestä harvemmin deiteistä kyllä löytää, koska heillä on vientiä muutenkin. Osaa puhuakkin, mutta pussata sitäkin useammin.
On sanojensa mittainen...oikea mies..
Katoava kansanperinne..
Deittien miestyypit
29
269
Vastaukset
- f23f123f
onhan se jo kauan tiedetty että mitä tylsemmän ja normaalimman näköinen mies, nii sitä varmemmin sillä on työ, vakituinen tyttöystävä ja kaveripiiri. sitä varmemmin se saa naisia kaadettua jos viitsii.
naiset karttaa aina kaikkea poikkeavaa ja toimivat niinku kanalauma, joka seuraa kulloistakin trendiä ja varoo poikkeavansa mistään millään tavalla.
jos vaikka trendi olisi pään hakkaaminen irti niin jokainen nainen omilla kanaaivoillaan tekisi sen yhtään kyseenalaistamatta auktoriteettejä.
tähän perustuu esimerkiksi koulukiusaaminen. ihmisestä tehdään poikkeava, sille lyödään leima, ja hän voi heittää hyvästi kanalaumallekkin joka syrjii kaikkea poikkeavaa edes miettimättä mikä on moraalisesti oikein tai väärin.
se erottaa miehet naisista, koska miehet osaavat ajatella itse.- ex-sinttura
Ja kaikki naiset kanoja????
Enpä usko, mutta deiteissä tämäkin ilmiö korostuu, koska heidänkin on jossain se markkina-arvo testattava.. Ja se markkina-arvo on heille tosi tärkeää..keräävät miehiä, mutta eivät pysty vakinaiseen suhteeseen..
Olisiko näin???
- Edwardo_valvova_simmu
Hyvä listaus kai tämäkin. Lisäisin tosin ainakin normimiehiin alakategorian "mukava mutta". Eli mies on tavallinen ja mukava, mutta vähän ehkä harmaa tai joltain osin (yleensä ulkoisen tekijän) osalta "viallinen". Tämmöisiä on tuttavapiirissä jonkun verran. Näille ei oikein tunnu kemiaa koskaan lopulta löytyvän samanlaisista tavallisista naisista, vaikka kirjoittelukavereita jonkin verran onkin. Liekkö taviksetkin sitten hinkuvat kaatajien kokoelmiin vai mikä siinä on? Kaatajiinkin voisi tehdä jaottelun osa-aika- sekä elämäntapa-kaatajiin.
- normimies40
Olen tuo normimies paitsi että vientiä ei ole enkä katoa minnekkään koska naiset ei vastaa viesteihin.
1 on niitä joille naiset vastaa, ovat komeita ja osaavat luvata naisille vaikka mitä ja naiset uskoo ja rakastuu heti ekan viestin perusteella.- ex-sinttura
Rakastuu ekalla viestillä..voi, voi..ei selaista tapahdu kuin amerikkalaisessa elokuvassa.. On siihen nähtävä vaivaa..
Olen pahoillani, jos et ole saanut viestejä. Joskus naiset eivät näe aloitusta pitemmälle. Komeus on yliarvostettua ja katoavaa, se on kuin lahjapaketin kääre, pois heitetään ja ryttyyn painetaan..
Mutta jos toisit niitä omia hyviä puoliasi paremmin esille, niin eihän sitä koskaan tiedä, jos siihen nainen nappaisi kiinni.. Suomalainen miehen jörrikkä tahtoo olla aika huono avujaan mainostamaan ja sitten se nainen ei heti pääse jyvälle.. Kaikilla ei vain sinniä riitä ottaa miehestä selvää..
Itselläni meni se vuosi...
- Aikahuvittavaa
"Eivät etsi barbeja, vaan tavallista naista. Kannattavat tasa-arvoa ja kunniottavat naista, mutta vaihtavat autoon talvirenkaat ilman tasa-arvokeskusteluakin. Antavat naisen olla nainen. Eivätkä säikähdä naisen elettyä elämää ja myös heillä on elämää takana."
Aloittaja:
Eli olet siis läski paljon miehinä pannut ämmä, joka kannattaa "tasa-arvoa", mutta on oikeasti femakko joka milloinkin määrittää milloin ollaan ihmisiä ja milloin haluat spesiaalikohtaloa naisena?
Yllätys!
Koko nettideitti ja Suomi on täynnä juuri tuonlaisia naisia:
"jokaisella on oma historiansa" = nussittu on sen 100 räkäperseilijän kanssa, ei saa haitata
"tasa-arvoa kannattaa, mutta.." = lumetasa-arvoa jossa miehellä on vain velvollisuuksia ja naisella oikeuksia
"ei barbieta vaan tavallista" = kun on lihottu ja paisuttu niin miehen täytyy vain hyväksyä possumainen ulkomuoto
Nähtävästi heikkomielinen naisia totteleva possuhuoraa etsivä miekkonen on sitten "tavallinen".- ex-sinttura
Nyt se koira älähti, johon kalikka kalahti.. en ole kuvailemasi nainen, mutta luulen tietäväni, miksi sinä olet yksin.. Tuollaista kielenkäyttöä ei ansaitse kukaan nainen..possuhuora, mikä kumma panee miehen käyttämään tuollaista ilmaisua ventovieraasta naisesta??? En ole koskaan huorannut..eikä tulisi edes mieleen tehdä niin, mutta sinulle se on ehkä arkipäivää, että joudut törkyisen käytöksesi takia ostamaan sen läheisyyden, mitä kaipaat.. muuta tuskin tulet koskaan saamaan.. Olen pahoillani puolestasi..
- Aikahuvittavaa
ex-sinttura kirjoitti:
Nyt se koira älähti, johon kalikka kalahti.. en ole kuvailemasi nainen, mutta luulen tietäväni, miksi sinä olet yksin.. Tuollaista kielenkäyttöä ei ansaitse kukaan nainen..possuhuora, mikä kumma panee miehen käyttämään tuollaista ilmaisua ventovieraasta naisesta??? En ole koskaan huorannut..eikä tulisi edes mieleen tehdä niin, mutta sinulle se on ehkä arkipäivää, että joudut törkyisen käytöksesi takia ostamaan sen läheisyyden, mitä kaipaat.. muuta tuskin tulet koskaan saamaan.. Olen pahoillani puolestasi..
Mikä kalikka noista?
En ole nettideitissä, satuin vain sivuille ja luin tuon huvittavan aloituksen.
"a kalahti.. en ole kuvailemasi nainen, mutta luulen tietäväni, miksi sinä olet yksin.. Tuollaista kielenkäyttöä ei ansaitse kukaan nainen..possuhuora, mikä kumma panee miehen käyttämään tuollaista ilmaisua ventovieraasta naisesta???"
Aloittajahan käytti vaikka mitä nimityksiä monista miehistä joten kai siihen saa vastata KESKUSTELUpalstalla?
Jos nainen on possu ja huora niin hän on possu ja huora, sitäkö ei saa sanoa ääneen?
"En ole koskaan huorannut..eikä tulisi edes mieleen tehdä niin, mutta sinulle se on ehkä arkipäivää, että joudut törkyisen käytöksesi takia ostamaan sen läheisyyden, mitä kaipaat.. muuta tuskin tulet koskaan saamaan.. "
Tiedätkö mikä naisissa on mielenkiintoisinta? He eivät välitä jos puhut muista naisista paskaa jos puhut heistä itsestään hyvää ja lirkuttelet, sillä saa heiltä vaikka mitä "läheisyyttä". Se ostetaan nimenomaan olemalla vähän mulkvisti mies joka kuitenkin näyttää eri tavoin pitävänsä ja haluavansa juuri sen naisen edessään.
Suominaisten pillun saanti ei ole ongelma, ongelma on löytää se oikeasti "normaali" ja kunniallinen nainen Suomesta jonka kanssa oikeasti sitoutua. - ex-sinttura
Aloituksessa ei ole kyllä ainuttakaan miehelle osoitettua nimittelyä, mikä olisi edes lähellä possua tai huoraa.. En puuttunut miesten ulkoisiin seikkoihin, enkä edes kalun käyttö ominaisuuksiin.
Miehenä osoitat harvinaista tyhmyyttä nimittelemällä naista huoraksi.. Onhan se hiukan julkeaa, varsinkaan kun et tiedä naisesta mitään..
Mutta ilmeisesti aloitus on sinulle hankala, koska alennut tuolle tasolle.
Itse en kehtaisi nimitellä miestä tuollaisella nimityksellä, edes siinä tapauksessa, että tietäisin hänen myyvän seksipalveluita naisille.
Tai toisille miehille.
Mikä sinulle on kunniallinen nainen??? Neitsyt viisikymppisenä?? Niitäkin varmasti löytyy, mutta tuskin lähtevät sinun matkaasi.
Ja tuo, miten sinä puhut edellisistä naisista nykyiselle herättää lähinnä inhoa. Yleensä kaava toistuu, eli sen ravan saa nykyinenkin sitten sopivassa tilanteessa niskaansa..
Ja mitä suominaisen saannissa niin varmastihan sinäkin sellaisen bubiruusun löytänet, mutta löydätkö naisen joka aidosti sinua rakastaa niin enpä usko..on sinun hiukan kehityttävä..henkisesti. - Aikahuvittavaa
ex-sinttura kirjoitti:
Aloituksessa ei ole kyllä ainuttakaan miehelle osoitettua nimittelyä, mikä olisi edes lähellä possua tai huoraa.. En puuttunut miesten ulkoisiin seikkoihin, enkä edes kalun käyttö ominaisuuksiin.
Miehenä osoitat harvinaista tyhmyyttä nimittelemällä naista huoraksi.. Onhan se hiukan julkeaa, varsinkaan kun et tiedä naisesta mitään..
Mutta ilmeisesti aloitus on sinulle hankala, koska alennut tuolle tasolle.
Itse en kehtaisi nimitellä miestä tuollaisella nimityksellä, edes siinä tapauksessa, että tietäisin hänen myyvän seksipalveluita naisille.
Tai toisille miehille.
Mikä sinulle on kunniallinen nainen??? Neitsyt viisikymppisenä?? Niitäkin varmasti löytyy, mutta tuskin lähtevät sinun matkaasi.
Ja tuo, miten sinä puhut edellisistä naisista nykyiselle herättää lähinnä inhoa. Yleensä kaava toistuu, eli sen ravan saa nykyinenkin sitten sopivassa tilanteessa niskaansa..
Ja mitä suominaisen saannissa niin varmastihan sinäkin sellaisen bubiruusun löytänet, mutta löydätkö naisen joka aidosti sinua rakastaa niin enpä usko..on sinun hiukan kehityttävä..henkisesti.Suurin osa suomalaisista naisista on kunnialtaan ja historialtaan juuri pubiruusun kaltaisia.
Sitähän minä juuri tuossa kommentoin.
Kunniallinen nainen ei puhu siten että aivan kuin hänen historiansa olisi täynnä kaikenlaista limakikkelien panemista ja se pitää vain miehen hyväksyä tai sitten mies etsii 50 vuotiasta neitsyttä.
Yleensä huorat sanovatkin että "etit sä jotain neitsyttä vai?" - ex-sinttura
Minä en vain ymmärrä tuota sinun huorittelua.. puhutteletko kaikkia naisia noin?? Minulla on toki värikkäässä avioliitossani ollut monenlaista nimeä, mutta kertaakaan ei ole vielä huoraksi kehuttu.. eikä muutkaan sen jälkeen.
Sinulla on todella käynyt huono tuuri jos ei muunlaista naista ole löytynyt..se on todella vahinko, kun meitä normaalejakin naisia todella on..jopa siellä deittipalstalla, mutta emme valitettavasti ole niitä värikkäitä ja hottiksia..vaan tällaisia arkisia ja töitä tekeviä.. - normimies40
ex-sinttura kirjoitti:
Kummasti monet tuhannet naiset vaan seurustelee miesten kanssa jotka huorittelee ja kohtelee naista todella huonosti.
- ex-sinttura
Tuossa on varmasti kyse enemmänkin siitä läheisriippuvuudesta kuin aidosta rakkaudesta. Lisänä tietysti oikeat narsistit, jotka pitävät otteessaan, vaikka kohtelevat puolisoaan kuin saastaa.. Näistä on paha mennä sanomaan, mutta toivoisin jokaiselle naiselle voimia ja järkeä lähteä tuollaisesta suhteesta. Ja uskoa, että elämä kantaa.
- maailaparantajat_vauhdis
hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon hospon.
- miehet_valittaa
joo ja Elenat itkee, deiteiltä ei löyty varakasta elättäjä miestä, mielummin isolla varustuksella mut seksi ei koskaan etusijallaaa koska me ollaan sivistyneitää salaa pettäjiää
- DeittiMies84
Itse kuulun kategoriaan 4 mutta eipä tunnu vientiä olevan ainakan nettimaailmassa. Liekö sitten lärvissä vikaa? En tiedä. Olen hemmetin hyvä mies ja sinkkuna menen kyllä aivan hukkaan. Olisi paljon annettavaa... Ei rahaa, mutta läheisyyttä ja rakkautta.
- tiedäntunteen
Tuskin vikaa lärvissä... Vika ei ole usein miehissä, vaan pinnallisissa naisissa, kun haaveillaan mahdottomia.
- ex-sinttura
Tuo on kyllä totta.. Naisilla on vain usein aika suuret luulot itsestään. Kuvitellaan, että jostain se prinssi Uljas löytyy, mutta sitten jäädäänkin yksin ja tempastaan tuo ykköstyypin mies itselle. Sitten itketään toisella saitilla sitä, että mies pettää..
Joskus olen kyllä miettinyt, että pitäisikö miehen sitten vain yrittää tiukemmin.. ei nyt ihan häiriöksi asti, mutta kuitenkin. Esitellä itsensä paremmin ja edullisessa valossa..
- hauskaakinonollut
Ei normimiehet ole mikään ryhmä. Puuttuvat sosiaaliryhmät ovat lapsettomat eronneet/ iäkkäämmät (joiden lapset isoja), viikonloppuisät, yhteishuoltajat, yksinhuoltajat. Sitten ammatin mukaan työttömät/ eläkeläiset, työläiset, valkokaulustyöläiset, korostetun akateemiset, yrittäjät, hörhöt/taiteilijat, pomot, maajussit.
Olen harrastanut noita poikamiehiä enimmäkseen. Heillä on eniten yhteistä minun kanssani ja en jaksaa alkaa uudelleenkouluttaa eronneita. Heissä on seuraavat alaryhmät (osittain limittäisiä):
- peräkamarinpoika (elää pienesti)
- pinttynyt poikamies (Mitä niillä naisilla?)
- wannabe perheenperustaja (voi olla epätoivoinen)
- syrjäytynyt (viina tai sairaudet tai rikollisuus)
- hygieniaongelmainen (ei saa naista, koska haisee) tai omituisesti pukeutuva (näyttää esim. homolta)
- omituista seksiä haluava (mutta ei voi hakea seuraa seksisivustolta, kun siellä on vain niitä pervoja...)
- luonnevikainen (kukaan ei kestä häntä) > näitä kuitenkin enemmän eroneissa
- hurahtanut (Pentti Linkola tai vastaava tai vaikka vakaumuksellinen nudisti)
- ikuinen etsijä (kukaan ei kelpaa)
- pleijeri (pitää tukkimiehen kirjanpitoa)
Itselläni on jotain piirteitä peräkammarin tytöstä (ei tarpeeksi natsaamiseen), syrjäytyneestä (ei tarpeeksi natsaamiseen) , huonosti pukeutuvasta, ikuisesta etsijästä, luonnevikaisesta ja erittäin paljon pinttyneestä yksineläjästä. Joskus olin perheenperustaja ja tavallaan olen vieläkin. Hyvin kirjoitettu. Tunnistin itseni tuosta viimeisestä ryhmästä. Olen ikäväkseni huomannut, että naiset rakastuvat renttuihin. Ajatteleva mies on ongelma. Hänellä on mielipiteitä, halua tehdä asioita itse (ja kykyä) eikä hän aiheuta riitelyä. Jonkin ajan kuluttua nainen kyllästyy liian varmaan, turvalliseen ja mukavaan elämään, että hänen täytyy tyhjästä keksiä ongelmia saadakseen tällaisen parisuhteen loppumaan. Ihme juttu, mutta kokemusta on. Ikävä kyllä.
- kymmeniätreffejätakana
Täälläkin on kovasti kirjoitettu kun se nainen tekee ensitreffeillä päätöksen 5s-15min perusteella ja siinä on ihan sama mitä on kirjoittanut ennen treffejä kun sillä 4luokan mihellä ei ole mitään jakoa kun nainen on tavannut tämän 1luokan miehen.
Itsekkin kävin lukuisilla treffeillä ja tässä naisten luomassa "markkinataloudessa" ei tuossa normimiehen mahdollisuudet on todella heikot.
En ole kuitenkaan mikään "lapatossu" ja monta parisuhdettakin on takana ja lapsiakin on siunaantunut ja elävässä elämässäkin on luonut monta suhdetta mutta nettideittailu ei onnistu kuin satunnaisiin pillun saantiin mutta sitä todellista parisuhdetta ei netistä luoda.
Siksi poistuin kun turhautavaa ja itsetuntoakin syöden nettideittailu on tuolla naisten luomalla systeemillä.- ex-sinttura
Nyt mun on ehkä tilattava aika myssytohtorille, kun itse arvostan yli kaiken turvallista suhdetta, missä on vakaa ilmapiiri ja uskaltaa olla oma itsensä..
Olin reilut parikymmentä vuotta suhteessa, missä sattui ja tapahtui, eikä koskaan voinut ennustaa, mitä seuraavaksi tapahtuu..
En tiedä onko se tuo ikä vai mikä, mutta nyt olen etsimällä etsinyt miehen, joka ei turhia hötkyile ja pitää sanansa.. On vakaa ja turvallinen.
Meistä naisista löytyy tällaisenkin elämän arvostajia, mutta ilmeisesti pohjalla pitää olla jotain kovaa kokemusta. - hauskaakinonollut
No eivät kaikki naiset pidä rentuista missään elämän vaiheessa ja suurin osa ei ainakaan enää teini-iän jälkeen. Itse asiassa suurin osa naisista menee jo nuorena yhteen ihan mukavien miesten kanssa. Renttuihin rakastuvilla on ehkä jotain traumoja lapsuudessa?
- yksitällainen
Tai ovat niitä empaattisia maailmanparantajia, joiden missio on saada kaikki miehet kuntoon ja kunniaan..
- normimieseiriitä
ex-sinttura kirjoitti:
Nyt mun on ehkä tilattava aika myssytohtorille, kun itse arvostan yli kaiken turvallista suhdetta, missä on vakaa ilmapiiri ja uskaltaa olla oma itsensä..
Olin reilut parikymmentä vuotta suhteessa, missä sattui ja tapahtui, eikä koskaan voinut ennustaa, mitä seuraavaksi tapahtuu..
En tiedä onko se tuo ikä vai mikä, mutta nyt olen etsimällä etsinyt miehen, joka ei turhia hötkyile ja pitää sanansa.. On vakaa ja turvallinen.
Meistä naisista löytyy tällaisenkin elämän arvostajia, mutta ilmeisesti pohjalla pitää olla jotain kovaa kokemusta."Nyt mun on ehkä tilattava aika myssytohtorille, kun itse arvostan yli kaiken turvallista suhdetta, missä on vakaa ilmapiiri ja uskaltaa olla oma itsensä..
Meistä naisista löytyy tällaisenkin elämän arvostajia, mutta ilmeisesti pohjalla pitää olla jotain kovaa kokemusta."
Eli juoksut on juostu, ja nyt voi jo rauhottua? Kun tuo nyt vaan tuppaa olemaan melko yleistä naisilla ikäluokassa 20-35. Eli parhaassa lastentekoiässä. Joten ei ne mukavat ja turvalliset vaihteoehdot miehestä kovin helposti naista saa. Sitten vielä valitetaan siitä, että itsekseen jäänyt mies edelleen 35v ikävuoden jälkeen elättelee toiveita siitä, että löytyisi se sopiva rinnalle, ja niitä muksujakin haluaisi saada.
- normimieseiriitä
"4. Normimiehet..
Näihin kuuluu niin herroja kuin narreja. Sanovat asiansa rehdisti ja ovat sitä mitä puhuvatkin. Katoavat deitistä suhteellisen äkkiä. Eivät etsi barbeja, vaan tavallista naista. Kannattavat tasa-arvoa ja kunniottavat naista, mutta vaihtavat autoon talvirenkaat ilman tasa-arvokeskusteluakin. Antavat naisen olla nainen. Eivätkä säikähdä naisen elettyä elämää ja myös heillä on elämää takana.
Pullonhenki ei taluta näitä miehiä, vaan osaavat antaa korkin olla paikallaankin.
Pitävät huolta itsestään, mutta myös läheisistään.
Tällaista miestä harvemmin deiteistä kyllä löytää, koska heillä on vientiä muutenkin. Osaa puhuakkin, mutta pussata sitäkin useammin.
On sanojensa mittainen...oikea mies..
Katoava kansanperinne.."
Joo. Katoavat kyllä deiteistä nopeasti, koska juuri kukaan ei vastaa mitään vaikka mitä kirjoittelisit. Jos siis olet oikeasti normimies. Ja tämä on siis ihan totta vaikka kuulostaakin normaalin naisen korvaan nillittämiseltä. Ei se motivoi, jos ehkä yksi kymmenestä kohdistetusta ja kriteereihin sopivasta avauksesta saa vastauksen. Ennemmin ne normimiehet iskevät sitä juttuseuraa sitten vaikka tuttavapiiristään tai vaikka ravintolasta. Nimimerkillä renkaita vaihtanut ja naisen saanut. - elluhallo
Täällä aikaa viettäneenä huomannut saman .Mitä miehistä kirjoitat
Nappiin osut.- tavis1910
Nelosporukka on sen verran fiksua, ettei se tietenkään kovin kauaa päätään hakkaa seinään jos vastapuolen kiinnostus on täysi nolla.
Naisista on näköjään kiva pitää nelosporukkaa pilkkanaan. Noh... lähtee profiili pois niin ei pidä kauaa. Aktivoidutaan muilla keinoin. - ex-sinttura
tavis1910 kirjoitti:
Nelosporukka on sen verran fiksua, ettei se tietenkään kovin kauaa päätään hakkaa seinään jos vastapuolen kiinnostus on täysi nolla.
Naisista on näköjään kiva pitää nelosporukkaa pilkkanaan. Noh... lähtee profiili pois niin ei pidä kauaa. Aktivoidutaan muilla keinoin.Valitettavasti en voi montaa miestä ottaa.. Haaremin pito on Suomessa hiukan kyseenalaista touhua.
Muiden naisten kohdalta en voi vastata, mutta omaltani voin ja todellakin seurustelen tällä hetkellä sellaisen tavallisen miehen kanssa.. Ei ole komea, mutta minun silmissäni vertaansa vailla. Eikä atleettinen, mutta minulle tuki ja turva.
Eikä lepertele, eikä harrasta kauniita runoja, mutta kun rutistaa tiedän hänen olevan tosissaan..
Eli ihan tavallinen suomalainen mies, mutta niin ihana.. Juuri sellainen, minkä nainen tarvitsee ja johon voi luottaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826