X
Uutta ufotutkimusta alan huipulta.
Tämän päivän ufotutkijan pitää tutkimuksissaan aina ottaa huomioon nykypäivän ihmisen tekniset saavutukset.
Taivaalla voi näkyä satelliitteja, lentokoneita, rakettilaukaisuja, ilmapalloja, ufolyhtyjä, helikoptereita, ilotulitteita, ohjuksia ja ties mitä.
Juuri eilen näin televisiossa laitteen jonka eräs ryhmä oli rakentanut, eli hula-hularenkaalta näyttävän laitteen johon oli kiinnitetty pienoisraketteja.
Kun tämä laite ammuttiin ilmaan niin se nousi taivaalle pyörien koska raketit oli kiinnitetty vähän vinosti siihen.
Taivaalla näkyi sitten merkillinen laite joka nousi pyörien ja samalla siitä tuli valtavasti mustaa savua..
Jotkut ufotutkijat ovat tästä syystä kiinnittäneet huomiota ufotapauksiin jotka ovat peräisin ajalta ennen ihmisen teknistä kehitystä..
Mainittakoon tässä Jacques Valleen ” Passport to Magonia ” ja Jacques Valleen & Chris Aubeckin ” Wonders in the Sky”. ( Tässä kirjassa on mukana Aubeckille lähettämäni n.s. Tiituvaarin tapaus Suomesta)..
Nyt on ufotutkimuksen huipulta ilmestynyt uusi kirja joka taas keskittyy ufotapauksiin ennen ihmisen teknistä kehitystä.
Se on Chris Aubeckin ja Martin Shoughin kirja “ Return to Magonia” . Esipuheen on kirjoittanut Jacques Vallee.:
http://www.martinshough.com/returntomagonia.html
Uusi ufotutkimus alan huipulta.
14
50
Vastaukset
- 4et6e46e4
Tyhmiltä rahat pois
- supin-silmät
"Juuri eilen näin televisiossa laitteen jonka eräs ryhmä oli rakentanut, eli hula-hularenkaalta näyttävän laitteen johon oli kiinnitetty pienoisraketteja.
Kun tämä laite ammuttiin ilmaan niin se nousi taivaalle pyörien koska raketit oli kiinnitetty vähän vinosti siihen.
Taivaalla näkyi sitten merkillinen laite joka nousi pyörien ja samalla siitä tuli valtavasti mustaa savua.."
Ei jumalauta varmaan joku luuli että ufo oli tankannut vahingossa dieseliä kun niin savutti lentoon lähtö. täytyy olla melko ääliö joka tuota luulee alien alukseksi, mutta noihinhan sinä olet erikoistunut. menee samaan sarjaan jättövanojen kanssa.tukikaa nyt saatana niitä ufoja eikä mitään ihmisten tekemiä leikkikaluja. noita turhakkeita on SUT:n tietokanta täynnä. teistä on ajanut jo aika ohi joten lopettakaa se tutkiminen jos ette parempaan pysty.- ufoidiootit
"täytyy olla melko ääliö joka tuota luulee alien alukseksi,"
Ufouskovista niitä ääliöitä juuri löytyykin. Luulevat Venusta ufoksi ym. Yleensä taikauskoiset ovat niitä tyhmimpiä. - hämähäkin.seitti
"Ei jumalauta varmaan joku luuli että ufo oli tankannut vahingossa dieseliä kun niin savutti lentoon lähtö. täytyy olla melko ääliö joka tuota luulee alien alukseksi"
Noita tulivanteita harrastivat jo ammoiset kiinalaiset tuhat vuotta sitten. Varmasti tekniikasta tietämättömät sivulliset silminnäkijät kuvittelivat selitykseksi sen aikaisia uskomusten kohteita, jumalia tai lohikäärmeitä. Eivät he olleet sen enempää ääliöitä kuin sinä joka kuvittelet sinulle tunnistamattomaksi jääneitä ilmiöitä tämän päivän teknisessä kontekstissa "alienaluksiksi". Itsesi tuomaroitavaksi sitten jääkin se, että kuinka ääliöitä te kuvittelijat olette. - HusuBustaa
Väite: Vastaus:
Ufoja ei ole havaittu ennen Roswellia On, kautta historian
Lentävät lautaset keksi Kenneth Arnold Väärin, niitä havaittiin jo sitä ennen
Ufoja on vain intoilijoiden mielissä Väärin, niitä on aina ollut taivaalla
Jätesäkit lentää hallitusti vastatuuleen Tämä on ns skepologiikkaa
Avaruusromu päivystää lentokentän yllä *sama kuin edellinen*
Supikoiran silmät ovat valonheittäjiä *sama kuin edellinen*
Ufotutkimusta tehdään turhaan Sano se kymmenille valtioille
Kaikki ufoja nähneet valehtelevat Sano se miljoonille ihmisille
Valtiollista salailua ei ole Miten kansioita on siis voitu avata?
Kaikille on olemassa luonnollinen selitys Miksi sitä selitystä ei sitten ole?
Ratkeaako ufojen salaisuus virallisesti? Tieteen ja ihmisen kehityttyä.
Elämme apinoiden planeetalla. Aivan totta. - sairasolet
UFO tarkoittaa tunnistamatonta lentävää esinettä joka voi olla lintu, helikopteri, Venus ym. Alienien aluksista ei ole minkäänlaista todistetta. Edes elämää ei ole löydetty pallomme ulkopuolelta.
Elä sinä harhoja näkevä mielisairaudessasi. - eläihmeessä
sairasolet kirjoitti:
UFO tarkoittaa tunnistamatonta lentävää esinettä joka voi olla lintu, helikopteri, Venus ym. Alienien aluksista ei ole minkäänlaista todistetta. Edes elämää ei ole löydetty pallomme ulkopuolelta.
Elä sinä harhoja näkevä mielisairaudessasi.Mene takaisin sinne liiteriisi väsäämään niitä härpäkkeitä, jotta voit nauraa maha kippurassa ettei elämää ole muualla kuin sinun pikku liiterissä.
- mikäOlikaanIkäsi
sairasolet kirjoitti:
Elä sinä harhoja näkevä mielisairaudessasi.Varaktori kaiveli taas kerran alienit itse esiin, kun kirjoittaja ei niistä puhunut. Sitten tullaankin jo sairaus ja mielenterveys osioon, joka on hänen ikioma kaiken teoria. Hieno mies ole. Hieno kuin lehmän muna.
Ennenvanhaan skeptikoilla ei ollut niin helppoa selitellä kuin nykyään.
Ei ollut selitykseksi CGI:tä, ei tunnettu pallosalamaa, ei ollut ihmisellä salaisia lentolaite-projekteja ei säähavaintopalloja, ei lentävää majakkaa, ei tiedetty unihalvauksista eikä joukkohallusinaatioistakaan mitään. Niuvan sairaalaa ei ollut, eikä sieltä lomalla olevia tai karkailevia ufohulluja potilaita... Todistetaakkaakaan ei oltu vielä keksitty, joten sitäkään ei voitu tivata!
Ennen vanhaan kun taivaalla lensi lentävä lautanen tai vaikka sikari, niin ihmiset sanoivat: "Kappas, tuolla lentää jännä esine, piirränpäs sen tähän tauluun tai luolan seinään jälkipolvien tarkasteltavaksi"
Nykyään kun sen saman näet, kuvailet, kuvaat, piirrät, tai edes pohdit koko asiaa tai kertomuksia, niin olet mielisairas tai rahanahne henkilö. Ainakin tuon marginaalisen mutta äänekkään joukon mielissä.
Muistaa kuitenkin kannattaa, että kaikista todellisista ilmiöistä, tapahtumista, legendoista sun muista on kirjoitettu kirjoja, tehty elokuvia, dokumentteja, proosaa, parodiaa, scifiä, historiaa ja vaikka mitä. Ja käytännössä mitään niistä, ei ole koskaan tehty ilmaiseksi, siksi koska elämme markkinataloudessa.
Jos jotakuta käy kateeksi se, että joku saa kirjailijan työstään palkkaa, niin voihan sitä aina itse kokeilla miten siivet kantaa, ja käyttää sen energian siihen, sen sijaan että jaksaa aina louskuttaa leukojaan samasta asiasta.
Suomessa saa jokainen ostaa omilla rahoillaan sellaisen kirjan kuin itse haluaa. Ainakin toistaiseksi.- aapeesee
Todistetaakka on kylläkin jo antiikin kreikassa kehitetty käsite ja toimintatapa. Opiskele historiaa tai jos et niin mene vaikkapa Galileisi kanssa keksimään pyörää uudestaan.
Eikä kyse edes ole "skeptikkojen selityksistä", vaan siitä että juuri sinä et pysty todistamaan omaa selitystäsi jolloin se jää pelkäksi uskomukseksi. aapeesee kirjoitti:
Todistetaakka on kylläkin jo antiikin kreikassa kehitetty käsite ja toimintatapa. Opiskele historiaa tai jos et niin mene vaikkapa Galileisi kanssa keksimään pyörää uudestaan.
Eikä kyse edes ole "skeptikkojen selityksistä", vaan siitä että juuri sinä et pysty todistamaan omaa selitystäsi jolloin se jää pelkäksi uskomukseksi.Joillakin on erilainen se reaalimaailma kuin toisilla.
Minun reaalimaailmani on sellainen, että fysikaaliset ilmiöt ovat todellisia, ja todelliset tapahtumat todellisia. Rajatapaukset ovat yksinkertaisesti sitten taas rajatapauksia, ja näitä sitten eri näkökulmista voidaan tutkiskella siitä huolimatta, oliko joku erilaisen käsityksen tai ajatusmaailman omaava eri mieltä niiden olemassaolosta tai tutkimustapojen metodeista.
Minun reaalimaailmaani on oma sen hetkinen koostettu käsitykseni ympäristöstä.
Ilouutinen perskärpäselleni: -Lähden "mielikuvitusmatkalle" saastuttamaan luontoa ylihuomenna, ja pidän ainakin tammikuulle asti breikkiä nettihapatuksista, ja keskityn siihen reaalimaailmaan. Ei parempaan saumaan voisi tulla. Pimeä syksy ei ole se lempi vuodenaikani.
Reipasta loppuvuotta kaikille, älkääkä tapelko!- cannonballtravels
hellakoukku67 kirjoitti:
Joillakin on erilainen se reaalimaailma kuin toisilla.
Minun reaalimaailmani on sellainen, että fysikaaliset ilmiöt ovat todellisia, ja todelliset tapahtumat todellisia. Rajatapaukset ovat yksinkertaisesti sitten taas rajatapauksia, ja näitä sitten eri näkökulmista voidaan tutkiskella siitä huolimatta, oliko joku erilaisen käsityksen tai ajatusmaailman omaava eri mieltä niiden olemassaolosta tai tutkimustapojen metodeista.
Ilouutinen perskärpäselleni: -Lähden "mielikuvitusmatkalle" saastuttamaan luontoa ylihuomenna, ja pidän ainakin tammikuulle asti breikkiä nettihapatuksista, ja keskityn siihen reaalimaailmaan. Ei parempaan saumaan voisi tulla. Pimeä syksy ei ole se lempi vuodenaikani.
Reipasta loppuvuotta kaikille, älkääkä tapelko!No ei, vaan reaalimaailma ei ole subjektiivinen eikä suhteellinen käsite. Jos maailmasi on erilainen kuin reaalimaailma, maailmasi ei ole reaalinen. Onko liian vaikeaa käsitettäväksi?
Ja tervemenoa mielikuvitusmatkallesi eli häpeälomallesi palstalta. Ikävä tuskin kenellekään tulee. Tosin tiedämmehän jo ennestään että kuitenkin kirjoittelet eri nikeillä "matkasi" ajan... - dghdfhdfh
hellakoukku67 kirjoitti:
Joillakin on erilainen se reaalimaailma kuin toisilla.
Reipasta loppuvuotta kaikille, älkääkä tapelko!"Ilouutinen perskärpäselleni: -Lähden "mielikuvitusmatkalle"
Eli avojakso loppu. Viimeinkin. - koukkuhella
Mutta reaalista on se, että peltokuvioita tehtailevat itseään monistavat tekoälyrobotit.
Mutta itse hellakoukkukaan ei saa kuvioista selvää !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816