░░▄███▄███▄
░░█████████
░░▒▀█████▀░
░░▒░░▀█▀
░░▒░░█░
░░▒░█
░░░█
░░█░░░░███████
░██░░░██▓▓███▓██▒
██░░░█▓▓▓▓▓▓▓█▓████
██░░██▓▓▓(◐)▓█▓█▓█
███▓▓▓█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓█
▀██▓▓█░██▓▓▓▓██▓▓▓▓▓█
░▀██▀░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
░░░░▒░░░█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓█
░░░░▒░░░█▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
░▒░░▒░░░█▓▓▓█▓▓▓█▓▓▓▓█
░▒░░▒░░░█▓▓▓█░░░█▓▓▓█
░▒░░▒░░██▓██░░░██▓▓██
████████████████████████
█▄─▄███─▄▄─█▄─█─▄█▄─▄▄─█
██─██▀█─██─██─█─███─▄█▀█
▀▄▄▄▄▄▀▄▄▄▄▀▀▄▄▄▀▀▄▄▄▄▄▀
Sydämenmuotoinen ilmapallo päivääsi! :).
15
<50
Vastaukset
- kivapäivä
Kiitos Onnille :)
- hilmanhajatuspäivään
Puhdas ja lempeä tunne
kun sielu puhaltaa
sydämenmuotoisen ilmapallon
niin toinen sielu
herää taivaalliseen
musiikkiin
säveliin jossa
sydämet kohtaavat
*hymyhalit hetkiin ja
älä puhalla itseäsi uuvuksiin*- yöllätaipäivällä
Miten on mahdollista, että sä olet aina vastaamassa Onnin viesteihin mihin aikaan päivästä tahansa. Viimeistään tunnin sisällä?
- palstanhahmoja
yöllätaipäivällä kirjoitti:
Miten on mahdollista, että sä olet aina vastaamassa Onnin viesteihin mihin aikaan päivästä tahansa. Viimeistään tunnin sisällä?
Onnin ja Hilman takana on sama henkilö, siksi.
- osmovastaaosmolle
Tätä olen tuuminut itsekin.
- kiitosmuidenpuolesta
Pieni lohtu pimeään syksyyn - mutta tärkeä varmasti jollekin. Minun ilmapalloni pääsi sormien välistä ja katosi näkymättömiin.
- RistonAnne
Ihana Onni! Kiitos:) Tosi suloinen olet sinä, elefantti ja sydänilmapallo:) Sait minut hymyilemään ihanaiseni Onni-Ponni-Pallukka(pullukka?) Voi kun Ristokin piirtelisi tuollaisia ihania kuvia:D Mutta Ristossa on paljon muuta hyvää!
- KylläYleensä
Risto on sammunut eikä häiritse ketään ; )
- IkiOmaRistoseinDD
KylläYleensä kirjoitti:
Risto on sammunut eikä häiritse ketään ; )
Äläs nyt Ristoa parjaa:)
- IhanaOnni
<33333333333
- kultahius
Ihku on
- Pehmopalleroinenmoinen
Onko tuo elefantti vai koala? Oikeassa kulmassa se näyttää koalalta. Tosin se voisi olla myös joku joka kumartaa ilmapallo kädesssä. Norsu se varmaan on. Ronsuista viikon keskeää Onnukalle.
- Kertakaikkiaan
Ompa soma. Hyvä Onni!
- Tykkäänkyllä
Ihana se on, hymyilen kun katson sitä <3
- pikkukb
ONNI
KIITOS
En olekaan saanut sydämen muotoista
ILMAPALLOA
Ei punaista
VAALEANPUNAINEN(sopiiko)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa632319En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151508Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 1061121
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999