Armeija lähestyy- ei eka kerta.

Ohjaajatar

Aijon jättää väliin pakene jo hyvissä ajoissa sukulaisteni luo norjaan. Voi tulla etsimään. Pakene uudesta ja uudestan niin kauan kun ikää on nyt ikää on 25- enkä mene armeijaan,

6

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattele

Hei, kuules nyt karkuri!! Voisitko selostaa, miksi et tahdo inttiin? Pelottaako loppusota, vai se, että et pärjää?? Mikä mättää??? Näitä nyky siviili kannalla olevia on liiika, ei tilanne näin parane, kun Venäjä jatkaa tolvailujaan, kyllä miun mielestä on tärkeää, että Suomi pysyy itsenäisenä, kun on kerran sellainen!!! Suuren työn on monen isovnahemmat ja vanhemmat tehneet. Oma pappakin oli jatkosodassa, ja hengissä tuli takaisin, mitö nyt pari pientä vammaa....

• jarrutusjäljethousuissa

Sitä pelottaa oma varjo,jota saa paeta lopunikänsä.

• natsipappa

Minun mielestäni Suomi kuuluu maantieteellisesti, kulttuurillisesti ja historiallisesti Venäjän yhteyteen. Suomi pitäisi liittää Pietarin lähialueen puolustuksen ja alueen vakauden takaamiseksi osaksi Venäjää. Autonomia tietenkin, mutta sotilasliitto Venäjän kanssa. Se on ainoa oikea tie.

Jatkosodassa pappasi taisteli osana Hitlerin Saksan operaatio Barbarossaa, en voi kuvitella juuri mitään halveksittavampaa, kuin taistella rotuoppien, etnisten puhdistusten (Itä-Karjalassakin oli "epäkansallisille" siviileille keskitysleirit nk. "jatkosodassa") ja totaalisen miltarisitis-nationalistisen tyrannian puolesta.

• tyjtyjytjytj

Sun kannattaisi ajatella mitä mieltä on ylläpitää jähmeää ja vanhentunutta pakkojärjestelmää, jonka ainoa funktio on harjoitella kuviteltua tilannetta varten. Jos sodat voitettaisiin harjoittelemalla, niin Suomi olisi maailman johtajavaltio. Tosiasiassa sodat voitetaan bulkkituotteilla. Tuotantokapasitetti ja varallisuus voittavat sodat. Suomella ei ole kumpaakaan.

• reservinkieltäytyjä

Otathan huomioon että sinulla on täysi oikeus kieltäytyä varusmiespalveluksesta!
      Täältä löydät lisätietoa aiheesta: http://akl-web.fi/

• kenguruksiristittiin

Minun aikanani tupakaveri tuli Austraalista asti suorittamaan velvollisuutta johon ei olisi ollut pakko.Ekaa kertaa Suomessa.Siinäpä oli suoraselkäinen MIES!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33