Jos Jeesus tulisi

Kysymyslause

Menisitkö tapaamaan?

Sanotaan että Hän tulee niin että kaikki näkevät
yhtäaikaa.

Tulisiko sitten "verkkoon".

Ottaisitko facebook kaveriksi?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-----a

Kysyisin miten helvetissä mies on jaksanut ja kehdannut seurata seuraajiensa tolloiluja vuosituhansia puuttumatta niihin mitenkään.

• Aloittajaneiti ei kylläkään sanonut, että Jeesukselta saisi kysyä jotain. Paasatahan nämä hänen seuraajansakin vain haluaa, joten miksi idolinsa olisi sen vuorovaikutteisempi.

• 019283

Jos hän nyt tosiaan vaivautuisi todistamaan olevansa todellinen, niin kyllä minä silloin muuttaisin mielipidettäni ja uskoisin. Mutta en kyllä edelleenkään palvoisi tai pitäisi häntä kovin mukavana kaverina.

• lihan.syöjät.kris

Uskaltaako Jeesus tulla kun Kristityt haluaa maistaa Hänen verta -ja lihaansa.

- Jeesus on nähnyt Elävien kuolleiden yö päivä -leffat eikä uskalla senjälkeen tulla
      kun urisena zombilauma siiinäkin himoittsee vertttaaa...

• Twitterissä voisin seurata, mutta facebookissa otan kaveriksi vain hyviä tyyppejä.

• 787877

Jeesus sipaisi pallihikeään kaikkien nenukkiin ja pääsi ristille. Pilatus ei pitänyt tästä ollenkaan ja Jeesus keksi Pilatus-riipunnan. Nyt kaikki ateisiset ahmija-akat apinoi tätä Pyhää lajia aamujen ostos-tv: materialiahelvetissä.

• Onko muiden evankeliumien tarinat sitten virheellisiä? Miksi juuri Johanneksen evankeliumi? Se on niistä nuorin, joten tarina on kerennyt todennäköisesti muuttua eniten väitetyistä tapahtumista ennen kirjoittamista. On melko todennäköistä että koko Jeesus-hahmo ei ole lainkaan historiallinen henkilö. Selvää kuitenkin on, että samat fysiikan lait pätivät 2000 vuotta sitten kuin tänäkin päivänä, joten Jeesuksen ihmeteot voidaan samantien unohtaa.

• 6777

Pallihiki on Jumalan Lahja!

• 7776

Mutoinhan juostessa ja kovempaa liikkuessa siemennesteen tuotanto ja laatu kärsisi ja sillä olisi hirvittävät seuraukset ihmiskunnalle. Eli olet siinä oikeassa, että pallihiki todistaa Jumalan olemassaolon.

• Anonyymi

Jeesus menisi varmasti Himalajalle pitämään kuuluisan vuoristolaissaarnan hinduille. Hän puhuisi tietenkin hepreaksi, mikä olisi kaikille kuulijoille hepreaa. Vain pyhät lehmät ja puhuvat aasit nyökyttelisivät ymmärtäväisesti.

• Anonyymi

Autuaita ovat puhuvat aasit, sillä niiden on taivasten valtakunta. = אשרי החמורים המדברים, כי הם מלכות שמים.

• Anonyymi

Jos tulisi, niin oikeuteenhan tuo pitäisi viedä lupaustensa pettämisestä.

" osa teistä ei maista kuolemaa..."

Kuinka moni onkaan pilannut elämänsä odottelemalla turhaan tätä heppua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      105
      2983
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1864
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      390
      1706
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1277
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe