Joo eli oon sstämässä kevariin ja mietin et oisko mahollista päästä johonki töihin esim talvella. Lehtien jakelua en haluaisi aloittaa koska kuulin niistä alhaisista palkoista täälläpäin
saako 15-16v mistään töitä?
kevariWR
3
97
Vastaukset
- Ihmettelenvaa
Jos sun asenne on tommonen, et ei kelpaa huono palkka, et saa. Miksi joku palkkaisi keskellä peruskoulua olevan julkisiin töihin? Voihan sen ottaa harjoituksena että hakee mitä erilaisimpiin paikkoihin, ja ehkä päästä johonkin. Mutta mitään 4000€/kk ei ole tiedossa ;)
- Palkkalistalla
Komppaan, ei saa.
Mistä päin olet? Eri seuduilla on erilaisia mahdollisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725