Paistinpannun tai kattilan pohjan on oltava tasainen että se kuumenee ja toimii oikein.Nykyisin on todella paljon heikkolaatuisia myynnissä joissa on pohja "väärä/kiero" uutena, ja paistinpannun tai kattilan valmistuksessa on keskitytty vain ulkonäköön,sellainen lämpiää puolet hitaammin. Se ei saa keinua levyn päällä yhtään.
Paistinpannut ja kattilat, pohja kiero
3323fre
2
435
Vastaukset
- deBuyer
Oletko varma ettei hellasi levy/levyt ole kieroja? Omassa hellassani pikalevyt ovat ajan saatossa kieroutuneet, joilla keittoastiat kiikkuu. Normilevyt, jotka ovat olleet vähemmällä käytöllä ovat suoria ja kattilat eivät klonkkaa.
- Yllättynyt
Olen huomannut että kattilamme ovat pohjaltaan kieroja. Katselin valmistajien nimiä...Hackman näyttää meillä yleisimmältä merkiltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764