parisuhdeterapia

titta25

Parisuhteemme on siinä jamassa että jos emme hae apua on ero edessä.Minun osaltani,miehen mielestä kaikki on hyvin..paljon parisuhdeterapia maksaa ja kauanko siellä käydään?

4

1178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku

Jos menee seurakunnan perheasian neuvottelukeskukseen, niin se ei maksa mitään.
      Kesto on 1-20 kertaan. Mutta jos on itselleen eropäätöksen tehnyt, sinne on turha mennä. Molempien on oltava valmiita korjaamaan liitto.
      Itselläni on vain hyvää kerrottavaa tuosta paikasta.

• Mielestäni parisuhdeterapiaan kannattaa lähteä avoimin mielin. Ellei saa parannetuksia suhdetta, saa ainakin työvälineitä tulevaa elämää varten. Voi selvittää itselleenkin, mitä ihan oikeasti haluaa ja mitä voi itse tehdä sen saavuttamiseksi.

Onnea matkaan!

• joopa

Onkohan sinne kirkon perheasian neuvottelukeskukseen jotain "ikärajaa"? Heittääkö ne alle kakskymppiset pois? Soittamallahan tuo tietty selviäis.. Yli kaks vuotta kestänyt suhde siinä jamassa, että yksin ei enää selvitä, mutta haluttais kuitenkin vielä jotenkin yrittää.

• Apua etsinyt

Edullisiin parisuhdeterapioihin ei niin vaan pääse. Ainakin pääkaupunkiseudulla kirkon terapiat, kunnallinen puoli ja eri järjestöjen terapiat ovat tupaten täynnä. Avopuolisoni olisi ollut halukas menemään juttelemaan ongelmistamme yhdessä.

Yhden järjestön kautta sain itselleni terapia-ajan, mutta avopuolisoani ei huolittu mukaan, kun hänen ongelmat osoittautuivat puhelimessa tehdyssä alkukartoituksessa niin vakaviksi, että häntä suositeltiin hakeutumaan lääkärin vastaanotolle. Lääkäriin avopuolisoni ei suostu menemään, kun hänellä ei omasta mielestään ole mitään vakavia ongelmia, joten avun saaminen on jumissa.

Yksityiselle puolelle pääsisi, mutta ne ovat varmasti kalliita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe