Parisuhteemme on siinä jamassa että jos emme hae apua on ero edessä.Minun osaltani,miehen mielestä kaikki on hyvin..paljon parisuhdeterapia maksaa ja kauanko siellä käydään?
parisuhdeterapia
4
1175
Vastaukset
- Markku
Jos menee seurakunnan perheasian neuvottelukeskukseen, niin se ei maksa mitään.
Kesto on 1-20 kertaan. Mutta jos on itselleen eropäätöksen tehnyt, sinne on turha mennä. Molempien on oltava valmiita korjaamaan liitto.
Itselläni on vain hyvää kerrottavaa tuosta paikasta.Mielestäni parisuhdeterapiaan kannattaa lähteä avoimin mielin. Ellei saa parannetuksia suhdetta, saa ainakin työvälineitä tulevaa elämää varten. Voi selvittää itselleenkin, mitä ihan oikeasti haluaa ja mitä voi itse tehdä sen saavuttamiseksi.
Onnea matkaan!- joopa
Onkohan sinne kirkon perheasian neuvottelukeskukseen jotain "ikärajaa"? Heittääkö ne alle kakskymppiset pois? Soittamallahan tuo tietty selviäis.. Yli kaks vuotta kestänyt suhde siinä jamassa, että yksin ei enää selvitä, mutta haluttais kuitenkin vielä jotenkin yrittää.
- Apua etsinyt
Edullisiin parisuhdeterapioihin ei niin vaan pääse. Ainakin pääkaupunkiseudulla kirkon terapiat, kunnallinen puoli ja eri järjestöjen terapiat ovat tupaten täynnä. Avopuolisoni olisi ollut halukas menemään juttelemaan ongelmistamme yhdessä.
Yhden järjestön kautta sain itselleni terapia-ajan, mutta avopuolisoani ei huolittu mukaan, kun hänen ongelmat osoittautuivat puhelimessa tehdyssä alkukartoituksessa niin vakaviksi, että häntä suositeltiin hakeutumaan lääkärin vastaanotolle. Lääkäriin avopuolisoni ei suostu menemään, kun hänellä ei omasta mielestään ole mitään vakavia ongelmia, joten avun saaminen on jumissa.
Yksityiselle puolelle pääsisi, mutta ne ovat varmasti kalliita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144