Eurajoki on kyllä yhtä paska paikka kuin tämä keskustelupalstakin. Voi hyvät hyssykät mitä väkeä. Olisikohan teillä aikuiseksi kasvamisen paikka edessä?
Paska paikka
6
884
Vastaukset
- Villeolli1
Puolitotuuksia kirjoitteleva, perustele kommenttisi. Kuka tahansa voi kirjoittaa mistä tahansa kunnasta moisen jutun, jos on saanutomasta mielestään paikallisessa apteekissa huonoa palvelua?
Jotta kommentilla olisi myös painoarvoa, niin allekirjoita se omalla nimelläsi. Tai jätä kirjoittamatta koko kommentti. - jaa_jaa
Jos tämä keskustelupalsta on bzg paikka, miksi sitten kirjoittaa tänne? Vai huomasitko vasta kirjoittaessasi aloitustasi?
- huhhyh
Paskaa pellolle, paskaa naapureista. Pikkusieluista juoruajaa kylä täynnä.
- Anonyymi
Naapueista löytyy nimelläkin juoruja, ovatko kaikki katsoneet,mitä kirjoitettu?Kunnasta muualle,josei kiinnosta.
- Anonyymi
Juuri näin...kyllä kirjuuttaa saa ja pitää saadakin. Onko sitten paskaakaan väliä mitä kirjuutat. No jos vaikka siitä nordean kyselystä että jos nostat automaatista rahaa mihin käytät rahan. Mitä vittua se kuuluu pankille mitä rahoillaan ostaa ei niin siis mitään vai onko tosiaan niin että stasi on tullut takaisin voihan vee siis...
- Anonyymi
Suurin osa kuntamme ihmisistä ovat hapannaamoja. Minä nauran heille, kun kävelen heitä vastaan 20 vuotta nuoremman naisystäväni kanssa 🙂 T. Mies 36v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774