onko tuommoinen tuntipalkka yleinen media-alalla, tuntuu jotenkin tosi pieneltä..
onko 10,9e palkka yleinen?
8
143
Vastaukset
- fssfdfsdsfd
itse saan asiakaspalvelussa 15e/h bonukset. Sillä tulee just just toimeen.
- halpaahommaa
graafisena suunnittelijana saan tuon 10,9e
- amisvaan
Hajoo ny! Ite sain 16-vuotiaana raksalla 13€ tunnilta, enkä edes tehny paljoo mitään.
- EriLuokkaa
Rakennuspuolella onkin usein puolta isommat palkat.
- uyTR
Sisähommiin pyrkii likaa porukkaa, niitä voi kilpailuttaa. 10 € voi hyvinkin olla ainakin aluksi yleinen tuntipalkka. Katso joku TES-palkkataulukko. Tee haku TES-palkka ja valitse siihen joku ala.
- tikiaadee
Kenenkään vähänkään itseään kunnioittavan graafisen suunnittelijan ei pitäisi tehdä töitä alle 15 euron tuntipalkalla.
- TunnitHistoriaa
Yleinen palkka on nykyään provisio. Valmiista nelkusta maksetaan 5€
- kovapalkkainentimpuri
Juu, mediavässyjä on 10 kertainen määrä tarpeeseen nähden, joten tulijoita on jonoksi asti ja palkat siksi pienet. Lisäksi mediafirmat ovat rakennemuutoksen keskellä ja huonossa hapessa.
Rakennusmiehistä sen sijaan on huutava pula. Voivat pyytää palkkaa lähes mitä tahtovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764