Kuultiin tänään, et pakolaisperheet muuttaa Monacoon:)
Pakolaisperheet Monacoon
6
167
Vastaukset
- aadu14
joo niin pitää mennä sinne,isäni taisteli suomen puolesta 4.vuotta nyten tulee nuoria miehiä tänne ,miksi ei puolusta omaa maataan
- mediaroskaväkihoitaa
Niin, sinne pitää kateellisten viedä kaasutusvehkeensä kun ovat ihmisille niin vitun kateellisia kun ovat itse täysin avuttomia ja olemattomi.
- kukaniitä
mamuja muka monacoon majoittaa ja milloin ?
- Älkää.huolestuko
Eihän Jämijärvellä ole yhtäkään mamua, muita kuin jokunen naitu aikaisemmin.
- Apulöyty
Nou hätä, jos monakoo ei maharu niin vilanteri lupaa kai soittaa kaverillee yhelle räikköselle, et mahtusko sinne veittii sen huvilalle ku sillon siä kolkytä huanetta ja keittiö jaate itte o palajo matkoilla ja niistä sais sitte sen muija se minttu vai mikä orekaano seny oli sille poikalle hyviä lapsenvahtia.
- qwertu
Eiks Sepe ole afgaani???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764