Onko komeat vai rumat? Ku oon ihmetellyt että olen melkein 17v eikä vieläkään tyttöystävää, vaikka olen yrittänyt saada :/ vo I ko johtua tästä?
Tytöt, mikä on mielipiteenne silmälaseista?
4
95
Vastaukset
- Väsyttää
En mä komeesta tiiä mut ei ne ainakaan rumat oo :) Tai mulle ainaki on yks lysti onko toisella lasit vai ei. Ja joilleki ne kans sopii tosi hyvin
- nnjaaa
Riippuu,miten pidät laseja ja minkälaisen vaatetuksen kanssa. Ei itseäni häiritse lasit eikä muita kavereitanikaan /:
- Bfmvtrash
Lasit on seksikkäät jos ne sopii sulle c: mulla on pari ystävää joil on lasit ja joillekki sopii, joillekki ei.. yhelle sopii täydellisesti ja siihen on moniki ihastunu ^-^ on siis sellane vähä nörtihtävä metallifani jolla semmone lyhyehkö kihara ruskee tukka ja mustasankaset aika keskikokoset lasit... tästä ei ny varmaa hirveesti ollu apua mutta mukavaaha se oli kirjotella
- Kaikilleeisovi
Joillekki käy joillekki ei that's true
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764