Mulla on kaksi urosrottaa. Toinen rotista on isompi ja nyt yhtenä päivänä hoksasin että kyseisen rotan hännän päästä pilkistää pikkiriikkinen pala nikamaa. Rotta on oma itsensä, touhuaa, syö ja juo normaalisti. Rotat hyviä kavereita keskenään vaikka välillä pientä kärhämää on. Olisiko mitään neuvoa mitä tehdä? Onko vakavaakin? Asialliset vastaukset olisivat kiva juttu ja kiitos etukäteen jos tähän nyt vastaa ees kukaan :)
Rotan häntä!
silverrwolf_
2
102
Vastaukset
- Sedä
Oletko varma ettei kyseessä ole kuivasta ihosta syntynyt pieni piikki? Onko rottasi häntä muuten kuiva? Oletko pessyt ja rasvaillut sitä säännöllisesti?
- silverrwolf_
pestiin rotan häntä lauantaina ja katsottiin samalla sitä niin se oli pehmennyt että varmaan oli kuiva sieltä päästä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745