ateistit sitä huomaa, kyllä paholainen osaa hommansa.
Paholainen yrittää saada meidät harjoittamaan syntiä tieten tahtoen.
Joka syntiä tekee, se on paholaisesta eli perkeleestä sillä se on tehnyt syntiä alusta asti.
Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
8. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
1. Joh. 3:8
1. Johannes 3:8
10
67
Vastaukset
- kjhgfdserty
Tämä on totta.
Ateistit eivät onnettomat halua ymmärtää todellisuutta, missä myös elävät- 1800-2015
Perkeleen teot voi tehdä tyhjäksi vastustamalla kaikkea vääryyttä.
Vääryyttä on myös Jumalan kieltäminen - 1800-2015
Jeesus on epäjumala, joka ei ole minun Jumalaa nähnytkään. Jeesus tukee DaLesta-terrorismiä.
- EItänneMITÄÄNasiaa
KUULES, lopeta tollaset pilipaliharmittomien, syyttömien ihmisten syyttely, tuomitseminen ja UHKAILUT, oletpa kaukana kaikesta oikeasta Kristillisyydestä, kuten monet muutkin te Uskikset. Täällä vaan kivitätte, paljon olette alkaneet UHKAILLA kaikella tappamisella, ja ITSE ette EDES näe, tai HALUA NÄHDÄ, mitä Jumalanne ja Jeesuksenne TEKEVÄT TÄÄLLÄ vuosikausia. Olette ITSE palvelleet, uskoneet PaholaisPETO-Jumalaan ja Saatanan töitä niin paljon enimmäkseen tekevään Jeesukseen. EI ole Paholaista tai Saatanaa ollutkaan olemassa, vaan Herrat ovat ITSE noita hommia hoidelleet, tehneet. Tollaset ihmisten UHKAILIJAT, kaikella lailla, jolla uskonnon asioilla HYÖKÄTÄÄN toisten kimppuun, sanallisesti (=henkistä väkivaltaa) tai muuten, teidät sorry vaan pitää pistää pitkäksi aikaa pakkohoitoon, tai auttaako teitä ainoastaan, että menette sinne Niiden Israeliin, jotta voitte olla Jumalanne &kumpp. kanssa. Koska kellään teillä eikä Heillä ole mitään asiaa ENÄÄ muualle kuin Lähi-Itään, ja sinnekin vaan sille Israelin puoleiselle mantereelle. Meidän pituuspiiristä itä puolelle, lähi-idän leveysasteille. Sorry vaan.
- 138Johannes
Kristillinen Krakkaus loistaa, tappouhkauksia... Kristityt vihaavat jo toisiaankin.
- Ateistihuomatkaa
Jumalan Poika vuodatti pallihikensä,syntisten tähden!
Pallihikeä juokaa,Pyhällä Ehtoollisella! - fyhryjry
Kaikkitietävä jumala teki paholaisen tieten tahtoen.
- saatanan.uskovainen
Painu sinä saatananpalvoja sen perkeleesi kanssa helvettiin!
On se hullua, että uskovat ovat perkeleestä niin hyvin selvillä.
Säälittävä tunari tämä sinun jumalasi. Hän luo paholaisen, vaikka kaikkitietävänä näkee jo ennalta, että paholainen tulee aiheuttamaan hirvittävästi hankaluuksia, vääryyttä ja kärsimystä. Sitten tämä jumala, joka väittää olevansa kaikkivoipainen ja rakastavan meitä jokaista, ei pysty laittamaan luomalleen paholaiselle hanttiin tai ei vaan viitsi tehdä asialle mitään. Joko hän on kykenemätön tai pahantahtoinen, kun ei tee mitään asian hyväksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979