https://www.youtube.com/watch?v=wsxY3xeJgPg
Onesimpleprinciple
OSP lyttää Valtaojan teoriat
5
<50
Vastaukset
Mitähän teorioita Valtaoja on tehnyt? Tietääkseni hän on tutkinut "mustien aukkojen röyhtäilyjä", kuten hän itse asian ilmaisi, mutta en tiedä, että hänen nimissään olisi jokin teoria.
Jaksoin kuunnella parikymmentä sekuntia. "Tilanlaajenemisteoria", joksi sinä sitä kutsut on niin vahvasti toteen näytetty kosmologinen teoria, ettei sen pätevyydestä ole enää epäilyksiä. Sen sijaan OSP on täyttä roskaa jo premisseistään alkaen. "Shit In, Shit Out"Setä piirtää Pokemon-kynällä paperille, huutaa ja kuvittelee olevansa Valtaojaa suurempi tähtitieteilijä. Tämä oli hauska. :)
- yodlerboy
Se on oikeastaan aika hauskaa katseltavaa tai paremminkin kuunneltavaa, kun tuo setäpoika oikein omista älyttömyyksistään innostuessaan yltyy ihmeelliseen kurkkujodlaukseen.
- face-palm
yodlerboy kirjoitti:
Se on oikeastaan aika hauskaa katseltavaa tai paremminkin kuunneltavaa, kun tuo setäpoika oikein omista älyttömyyksistään innostuessaan yltyy ihmeelliseen kurkkujodlaukseen.
Tunnen sen verran myötähäpeää, etten kykene katsomaan videoita minuuttiakaan. Poika parka on niin vakavissaan ja niin kujalla asiasta kuin vaan voi olla.
- jatkaahautaansaakka
Jep. Mies-poika on yhtä vakavissaan kuin mitä on kujalla. Paha yhdistelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952