tyttö..15
15.12.2015 12:28
Tällaista ei uskossa olevan tarvitse pohtia.
Uusi
Mä en oo ikin koittanu/tehny itsemurhaa mut oon miettiny sitä. Mietin sitä nytkin aina silloin tällöin. Ihme kun en ole vielä itseäni tappanut. Oon mä kyyllä viillelly.
Mä oon jo jonkun vuoden miettiny sitä. Joskus haluun kuolla ja joskus en. Emmä sitä varmaa viel oo tehny ku en oo ihan varma ja mieli kummiski vaihtuu ja emmä voi jättää näit rakkait tänne. Mut emmä tiiä. Täst ei varmaa ikin pääse eroon. Aina se ajatus jostain taas tulee uudelleen ja uudelleen.
Mitäköhä järkee täs elämäs on? Kaikki on aina sitä samaa. Tyyli jokasen elämä menee suunnilleen näin "synnytään, käydään koulut, mennään töihi, hankitaan perhe, ollaan eläkkeel ja kuollaan."
Ei ois mikää ihme jos tässä jossain vaihees oman käden kautta elämä loppuu... Oon vast 15 vuotta. Kai mä nyt viel jonku aikaa tääl oon vaik elämä on tylsää eikä siin oo ideaa.
Jälleen yhden ateistin vuodatus.
9
55
Vastaukset
Kyllä näitä miettii moni uskovakin. Vaikka kanssauskovat haluavatkin asian kieltää ja siten uskova jää vielä enemmän yksin itsetuhoisten ja masentuneiden ajatustensa kanssa. Kukapa siihen syssyyn tahtoisin vielä tulla syyllistetyksi syntisistä ajatuksistaan ja pahimmassa tapauksessa vielä siltä, että läheiset kieltävät koko hänen uskonsakin, kun tukea tarvitsisi. Uskovien asenteesta kertoo paljon sinunkin viestisi, jossa kiellät koko ongelman - ei uskovainen ole suojattu sairauksilta muita paremmin, ei masennukseltakaan.
- ateismieiannamitään
amen!
- ateismieiannamitään
Heitä Jumalasi hakkuriin, ja eroa kirkosta. Jumalat ei auta, vaan ahdistavat.
Monikossa AHDISTELEVAT > sinua.- aloittajankommentti
Antaako elämällesi sitten sen tarkoituksen notkua tällä palstalla päivät pitkät ja kopsailla typeryyksiäsi toisten nimimerkkejä?
- eitarkoitusta
No uskovien mielestä tällä maallisella elämällä ei ole mitään tarkoitusta, vaan ainoa tarkoitus kaikelle on tämän maallisen elämän jälkeinen ikuinen elämä taivaassa.
Mikä nimenomaan tekee tästä maalliseta elämästä täysin tarkoituksettoman, kun kerran se ainoa tarkoitus löytyy vasta tämän elämän jälkeen. - Teuvoo
Mitä turhia siinä elää kituuttelet, naru kaulaan ja kaiteeseen, sekä sillalta alas.
Säästyy yhteiskunnalta hoitomaksut parempiin tarkoituksiin.
Täytyy tosiaan olla aika paljon vikaa päässä, jos itseltä täytyy henki ottaa.- yuoit
Entäs jos otaa toiselta niin kuin kristityt kautta historiansa miljoonilta.
Sinähän se oletkin melenterveyden perikuva.
Moni homo ja muuhun seksuaali- tai sukupuolivähemmistöön kuuluva on tehnyt itsarin syrjinnän takia, syjinnän jossa mm. myös kristityt ovat kunnostautuneet ja edelleen kunnostautuvat, Suomessakin.
Siloin vika on ihan muualla kuin itsarin tehneen päässä. Se on itserakkaiden ja omahyväisten kristittyjen korvien välissä.
- sthfg
Niin, ja jumala ei välitä kakkaakaan.
Lauerma Usko, toivo, huijaus:
"Suomalaisessa väitöskirjatutkimuksessa (Miettinen-90) 1980 kaatumisaallon tutkituista ihmeparanemisista yksikään ei näyttäytynyt muuna kuin tilapäisenä hurmoksena. Epäsuhtaisten raajojen pitenemisiä ja hampaiden paikkaantumisia koettiin, mutta seurannassa itsemurhia oli yli odotusarvon. Jäivätkö suggestioalttiit potilaat hurmoksen ohituttua vailla sellaista apua, johon heidät olisi ollut hyvä ohjata?"
Itsemurhista on puhuttu myös äärliikeiden henkisen painostuksen, kuten karttamisen yhteydessä. Ei taida olla uskovien keskuudessakaan ihan vierasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108