moi mä oon 9v ja meillä on oma belgianpaimenkoira sen nimi on reetu. se on niin söpö, se lähti kerranketun perään.
belgianpaimenkoira
5
195
Vastaukset
- tyhmiäRotujaon
Palasiko nelijalkainen ongelma koskaan takaisin? Belgi on se rotu, joka kilpailee tasapäisesti dalmatialaisen ja kaukkarin kanssa maailman tyhmimmän koirarodun tittelistä. Näistä mainituista tolloista valitsen itse dalmatin.
Belgillekkin sattuu virheitä kukapa olisi erehtymätön, tässä yhtenä aamuna pyysin Belgiä hakemaan Aamulehden postilaatikosta mutta Belgi keittikin erehdyksessä aamukahvit minulle
- tipsufani
Kyllä on belgi sata kertaa fiksumpi kuin dalmatiankoira. Ne lähtee kanin perään koska ne on paimenkoiria
- t34r
Belgianpaimenkoira kirjoitti:
Belgillekkin sattuu virheitä kukapa olisi erehtymätön, tässä yhtenä aamuna pyysin Belgiä hakemaan Aamulehden postilaatikosta mutta Belgi keittikin erehdyksessä aamukahvit minulle
jos olisi fiksu koira niin se olisi kysynyt että otatko siihen kahvia/kermaa tai sokeria.
- fargot
Ei belgi tyhmä ole, se oppii nopeasti jos vaan kouluttaja on pätevä. Belgi tekee just sen mikä sille on opetettu, ei ala varioimaan eri mahdollisuuksia ja kokeilemaan josko voisi tehdä asiat toisellakin tavalla. Tästä syystä se on helpompi koira kuin bordercollie. Itselläni on molempia rotuja joten on kokemusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709