Alkulan kotieläintilalla tapettiin kesällä julmasti vain muutaman kuukauden ikäinen karitsa. Sen nimi oli Pikku-Kookos. Se halal teurastettiin.http://www.pohjalainen.fi/uutiset/maakunta/työntekijät-järkyttyneitä-lampaan-teurastuksesta-1.1904833
Sivulla ei kerrottu, että se halal teurastettiin, mutta minä itse näin alkulan pihalla verilammikot, ja näin kun työntekijät löysivät sen pään pusikosta. Itkin, sillä olin itse joka päivä käynyt katsimassa ja ruokkimassa pikko-kookosta,pähkinää ja mokkaa...Myöhemmin Mokka(emo) lähti ja tilalle tuli Manteli. Kookos ja pähkinä olivat kaksoset ja niin sloisia kun ne leikkivät.
VITUN MUSLIMIT HAISTAKAA VITTU JA PASKA!
Vaasassa tapettiin lammas
8
182
Vastaukset
- usdfusdf-aka-asdfasdf
kai tuo aika selviö on jos on nähty vaivaa pään irrottamiseksi muusta ruumiista.
- Kptkprst
En tiedä, minkä verran olet teurastanut tai teurastuksilla ollut, mutta kyllä se pää pitää tappamisen jälkeen irrottaa, jos aikoo painosyllyä tehdä. En vain käsitä, mitä se pää puskassa teki.
- JUUJUU_
No, olen kyllä melko varma tuosta, mutta siis:
OTTAKAA IHMEESSÄ TÄNNE PAKOLAISIA NIIN SAAVAT KÄYDÄ RIISTÄMÄSSÄ KOTIELÄINTILAN LAMPAALTA ELÄMÄN, JA SITÄ HOITANEELTA LAPSELTA ELÄMÄNILON! - alkaaveetuttaa
Kyllä tuo halal-teurastukselta vaikuttaa. Kuka muu kävisi teurastamassa salaa jonkun vieraan karitsan?
- Totttaontottaon
Älä vaan!
- mngfiuiåpoåäöhytd
Juuri tuota oli odotettavissa. Ensi kesänä isännät saavat laskea lampaita joka päivä. Mahtaako täällä lampaat riittää, kun noita pakoLOISIA tulee koko ajan lisää.
- usdfusdf-aka-asdfasdf
susiasiassahan vihernarsistit olisivat vain vouhottaneet että omistajien pitää rakentaa paremmat aidat eläimilleen.
- Vanha-Vaasa-menetetty
Muslimin nimi oli Kharon Jamsit asu Vanha Vaasa lähellä Alkulanpolkua.
Muutti noin kahden kuukauden ajan jälkeen lammastapon.
Poliisi ohjeisti asianomaisia olemaan tästä hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784