Edustaaks kukaa enää sellasta kunnon 2000 luvun alun räppityyliä? On vaikee löytääkää sellasii vaatteit mistään mut silti tykkään pitää todella löysii housui (koko 42 tuumaa) ja vähintää XXXL paitoi ja tietenki housut roikkuu nii että vyö on reisis. Lätsii nyt on helppo löytää ku niitä käyttää nykyää joka toinen swag-emo-hevariki. Oon 16 v jätkä, onks kellää muul samanlaine tyyli?
Onko kukaa enää ns hoppari?
BackToThe2000
4
114
Vastaukset
- sdgdsgsdgsgsgs
Ei, nykyään hip hop -tyyli on täysin erilaista.
- xl2016
Kyhl on sellainen räppii mies aina lökärit jalassa mut ei sellaisia Meg farkui mitä oli 2000 luvulla huppari on vaan se juttu
- Lökäri2016
täält löytyy ainaki semmonen :)
- Lökäri2016
ja mahollisemman leveet skedekengät pitää olla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764