Kysymys, joidenkin mielipiteiden mukaan autoveropäätöksestä kannattaa aina valittaa? Käytettyjä enemmän tuoneet, onko näin ja jos niin miksi. Millaisia "hyötyjä" olette saaneet. Oma hoppani on siis 2011 pieni diisselifarkku, vero meni aika lailla arviooni. Mutta olisiko siinä muutama saturainen tai enemmän saatavissa, ja jos niin millä logiikalla? Valitettaessa vero tuskin voi ainkaaan kasvaa, eli valittamisen vaiva lienee oma kustannukseni jos valitan "turhaan"?
thanks näkemyksestä.
ps. autovero ei liene poistumassa mihinkään, eli tässä ei tarvitse vielä kiireellä myydä? Jotain kevennyksiä vähäpäästöisille, mutta käsittääseni noi päästörajat niin onnettomat että jokainen autoksi kutsuttava menee yli, vai olenko käsittänyt väärin?
pps. vihreet on hanurista!
Kannattaako valittaa autoverosta?
letkua_einari
2
151
Vastaukset
- voittavaarpa
Tottakai, koska vero ei voi suureta. ELi voit vain voittaa.
- VilleNiiinistö
Itse ajelin autoverottomalla autolla, joten miten niin vihreät on perseestä? Ei se autovero meitä koske!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712