Tuleeko Matti Pikkuvanhasesta pääministeri, jos Sipilä jättää leikin kesken? Sipilähän sanoi, että jos vuodessa ei tule tulosta, niin sitten mies vaihtuu.
Matti Pikkuvanhasesta pääministeri?
2
<50
Vastaukset
painukoon. vittuun koko. ÄIJÄ.
- giljotiinillatöitä
RAKKAUSKIRJE SINULLE : Tapaus JS - maahanmuutto, Kempele, Isänmaamme Suomen pilaamisesta, lastemme Suomi on kehitysmaa ja eläintarha
Toivon, lisää, lisää, lisää pakkasta - vain se voi tänä aikana auttaa. Suomi on Suomi. Ei täällä lusmut laiskiaiset pärjää. Suomessa on ankarat kelit, valoa ei ole, kaamosta sensijaan on, koulutusoikeus ja -pakko on, vaikka sairaalassa, sivistyminen on elinehtomme, työssäkäynti joka ihmiselle myös oikeus ja velvollisuus.
Vertaa: Mamut kertoivat haastattelussa tulevaisuudensuunnitelmistaan , toiveammatikseen Suomeen päästyään ammatikseen olla vain rauhallisesti ja mukavasti kotona, MV ammatti se on ??? Kivahan se minunkin olisi olla kotiäiti tai koti-ihminen. Kuka maksaa minun kotiolemiseni ???
Suomessa oletetaan kaikkien tekevän jotain elantonsa eteen, kykyjensä ja resurssiensa mukaan, yleensä ihmiset haluavatkin jotenkin yhteiskunnan osaksi. Eivätkö ne kahjot ymmärrä mitään ?
Itse olen tehnyt töitä jo 35 vuotta, ottanut köyhänä opintolainat ja maksanut ne takaisin, kasvattanut lapseni, teen edelleen vuorotyötä tässä rakkaassa pimeässä ja kylmässä Suomessa oli keli mikä hyvänsä. Herään klo 05, lähden aikaisin duuniin bussilla-metrolla-bussilla, tunti per siivu aamuin illoin, Helsingin ruuhkaliikenteessä, naisvaltaiselle pienipalkkaiselle alalle tekemään osuuteni, että saan vuokran, ruoan, laskuni maksettua. Aivan kuten kaikki suomalaiset ihmiset Suomessa tekevät, oli sää -30 tai jotain muuta. Ei Luoja laiskoja elätä.
Ensimmäisinä asioina lapsena meidät opetetaan käyttäytymään, oppimaan sosiaalisia sääntöjä, esimerkiksi kunnioittamaan toista ihmistä ja toisen ihmisen fyysistä olemusta, olla kajoamatta toiseen ihmiseen tai hänen omaisuuteensa - ja mm. pukemaan vaatteita tarpeeksi, ettemme jäädy kuoliaaksi autoon ulkona talvella.
Kerrottakoon tämä kaikki niille hevon hel..n tyhmille, laiskoille ja rumille maailmanvaeltajille, helpon elämän perässä matkustaville. Suomi on oikeasti karu ja ankara maa olosuhteiltaan, täällä ei nössöt tai tyhmät pärjää !
Suomen miehet, naiset ja lapset ovat sitkeitä, ahkeria, lämpimiä ihmisiä kylmässä - ja lahjakkaita alalla kuin alalla.
JA: Suomi-mies on maailman paras !!! Tämä kiitos on suunnattu kaikille Suomen miehille. Miehet kohtelevat naisia kauniisti, kuin kukkaa kämmenellä. En voisi koskaan ajatella muuta kuin suomalaista miestä elämääni herkuttamaan.
Suomesta on tullut kehitysmaa ja eläintarha vuonna 2015. Suomi on pilattu. Isänmaamme koskemattomuutta on loukattu. Maamme johdolle nauretaan maailmalla. Sieluni itkee.
Tapaus JS :
Itsevaltias työkyvytön, mutta sairaudentunnoton JS antoi mediassa kutsun kaikkeen maailmaan kenen hyvänsä, siis kenen hyvänsä, astella Suomeen !!!! Rajat on auki, papereita ei kysellä. Onko JS:llä munaa kertoa tämä kasvokkain vielä hengissä oleville veteraaneillemme ? Oliko näiden silloisten nuorten komeiden ja hyväsydämisten isänmaallisten miesten elämäntyö turha ? Jumaliste JS, minkä olet mennyt tekemään. Häpeä. Olisiko JS vihdoin aika antaa mediassa kansalle anteeksipyyntö ja ilmoitus vetäytymisestä ja jättää politiikka. Millainen työterveyshuolto ministereillä on ? On se härski. Ilme on tyhjä Kempeleen pojalla - ilman täyttä ymmärrystä tehtyjä tekoja ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979