Sain tietää että "isäni" ei olekaan isäni, tai no olen jo pitkään tiennyt että "isäni" ole oikea isäni. äitini kertoi viikko sitten että isäni lähti 3kuukautta syntymäni jälkeen jonnekin sitä äitini ei tiedä, isäni lähti pikkusiskoni kanssa (olemme kaksosia siskoni kanssa mutta synnyin 10minuuttia aiemmin) nyt olen saanut siis kuulla kaiken minkä äitini tietää mutta haluan tietää missä isäni on nyt ja haluaisin tutustua siskooni mutta äitini ei anna minun ottaa yhteyttä isääni eikä suostu kertomaan edes isäni tai siskoni nimeä. Ei taida olla minulla vaihto ehtoa en saa varmaan ikinä tutustua siskooni. MIetin onko kenelläkään ollut saman laista tilannetta ,jos on niin mitä teit.
äiti oikea isä väärä
kuun.valoa2
3
135
Vastaukset
- aurinkotuuleni
minulla on käytännössä sama tilanne kuin sinulla mutta asun isäni kanssa aijon jatkaa vasta suudessakin niin olen pärjännyt aina ilman äitiä ja pärjään jatkossakin.
- Hmvmhm
pääasia on että tunnette jomman kumman vanhempanne... Olen itse adoptinäiti ja lapseni on hyvätty synnyttyään... Ei koskaan tiedä
kuka on bio-vanhemmat.... - Emeritius2
Kyllähän tuohon pitäisi nykyaikana vastaus löytyä. Oleko kysynyt synnytyssairaalasta, silloisen seurakuntasi toimistosta, tai väestörekisteristä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764