Irrotettavat toppaukset olis tärkeät siksi, kun mulla on toinen rinta pienempi ja haluaisin, että ne näyttäisivät edes rintaliiveissä samankokoisilta. Olen ikuisesti kiitollinen sille joka löytää sellaiset. Ihan sairasta, että tavallisissa kaupoissa ei myydä E kuppia isompia ja ne E tkin on jotain 80 ympärykseltään. Ei nämä mun rinnat oikeasti edes niin isolta tunnu vaikka 65K voi näyttää isolta koolta.
Mistä 65K koon rintsikat irrotettavilla toppauksil
Mama-93
2
92
Vastaukset
- Mama-93
Onkohan niitä edes olemassa? Linkatkaa mulle edes jotkut tissiliivit kokoa 65K Kaarituet ja muotoileva materiaali eikä mitään mistä näkyy nänni läpi. Mielellään seksikkäät. Tykkään mustista, valkoisista, pinkeistä, harmaista, pitsisistä...
Ompelen vaikka itse sen toppaustaskun.
En nyt oikein tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta jos joku tietäisi. - esimerkiksi_nää
No vaikka nämä?
https://www.lumingerie.fi/charlotte-rintaliivit-harmaaroosa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690