taharrush (games) mistä on nyt lehdissä puhuttu voiko tuota nyt enää pitää normaalina "ihmisen" toimintana? joukolla seksuaalisesti ahdistellaan naisia.nyt ei enää voi löytyä puelestapuhujia tuolle porukalle?
huomio suomi
9
108
Vastaukset
- 447756858
Merkkeli ja sipilä ne tänne kutsuneet. Ei voi mitään. Naisten pitää osallistua tähän yhteiseen auttamiseen, eikä pienistä marista
- osa_kulttuuria
Raiskaukset on erottamaton osa kulttuuria
- 5555556254
tuntuu että se sipilä on ihan sekasin muutenkin koko jannu...
- jaggenauto
voiskohan siihen lisätä semmosen lisäosan että muutama lihaa syövä hetero suomi-mies sais mennä ulkokehälle kumiluoti kiväärien kanssa? mä oon mukana...
- multikult
Rikollisilla on annettu tulla valtioon, kuka ottaa vastuuden?
- multikult
Miten pitkään menee ennen ku joku "eurooppalaisien arvojen suojaaja" ilmoittaa että ahdistamisesta valittaneet naiset ovat oikeasti rasissmin lietsoija?
- sokeaeiuskallanähdä
Sokeat ei nää, kyse on TERRORISTA.
Suunnitelmallinen naistenahdistelu toteutettu useassa kaupungissa Euroopassa samanaikaisesti.
Suomeen on tullut x määrä terroristiseen tekoon valmiita rikollisia.
Tekijät edelleen vapaana. - jaggenauto
sipilän mielestä nämä nuoret sorretut mukavat kaverit pitäs vaan palkata töihin....niin no mitäs sitä kanta suomalaisten hädästä välittää...onhan lestadiolaisten ja muslimien ajatuspohja ainakin naisia kohtaan melko samanlainen...mun näkemäni mukaan.
- nnnnnnyyyyyyyyyyyyyy
HHHHHHHHHHHHHHHHHH
https://www.youtube.com/watch?v=S4HIEy-OIcQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709