kyllä oli totesin ulvilan löytökirpul luikkareit, patjatkin, kypärää. olit oikeessa löysin hakemamme jäätarvikkeet kiitos säkylä...
jääkiekko tarvikkeita on
4
73
Vastaukset
- Kiekkomieskin
olisko aikuisten toppahousuja? HYVIÄ SIIS
- rask
juttelin kanssa itse kyseisen myyjän kanssa kysyin maskia (tänään)sanoi että kaikkea vielä on ja lupasi sitä mukaan laittaa pöytään tavaraa kuhan mahtuu. oli hinnat kyllä jees molken tavaraa ei pahemmin kirppiksillä ole nyt oli...tilasin itse molken housut ja treffit sovittu..
- meripori
jaa noitten mutuen takia olen kans alkanu seuraa näit palstoi kui satuinki kattoo tätä käytiin just aamul vaimo kans siä kirppiksel ni oli siä lasten koos ja mun mielest aikuisienki hinnat oli 5e 25e kpl kalliimmat oli se 25e junnu koos oli jokku proo tason housut henskeleil. itte osti mailan komposiiti 10e onse hyvä et täält löytyy myös asiaa..
- noormarkku
ihmettelan ettei kukaan ole vielä ostanu sieltä punaista ccm kypärää,on meinaa harvinainen,makso 20e en ole meinaa vastaavaa nähnyt..tänään kanssa kävin kyseisessä putiikissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764