Sen vakuutussäästön voi nyt purkaa about maaliskuun loppuun asti, kun hallinnointi siirtyi OP:lle.
Otin omani pois kun näytti että kulut oli niin kovat ettei tuottoa ollut odotettavissa, enkä usko että elän kyllin pitkään....
Tuota poisnoston mahdollisuutta ei isosti mainosteta ja kulut on joka tapauksesssa kovat.
Laitoin rahat sellaiseen rahastoon jossa kulut on pienemmät ja voin nostaa hätävaraa tarpeen sattuessa.
Huom te joilla on entinen Aurum eläkessäästö.
3
193
Vastaukset
- jopo333
Joo minä tein samoin,mut menee veroo niistä säästöistä nyt aika paljon,no saa ainakin rahat vaikka heti käyttöön.
- Jam555
Tästä on tarkempaa infoa ja keskustelua Saiturin blogissa http://saituri.org/uutiset/aurum-elakevakuutuksen-takaisinosto-04-03-2016-asti/
OP haluaa pitää tämän ihan hys hys -juttuna, ilmoittivat mahdollisuudesta vain pikku ilmoituksella Helsingin sanomissa.
Kannattaa pyytää OP:lta laskelma ja katsoa tapauskohtaisesti, onko nostaminen kannattavaa. Siitä ei kannata välittää, että nyt menee verot. Tuon kautta saatu veroetu on ollut vain verojen siirtoa tulevaisuuteen. - Jam555
Enää viikko aikaa vakuutuksen nostoon, viimeinen mahdollisuus ma 4.4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709