Joo tosi negatiivinen aihe, mut tääl mun kaltaiset v*ttuuntujat saa avautua ärsyttävimmistä henkilöistä mitä tietää :D
Ärsyttävimmät tyypit
9
74
Vastaukset
epäsöpöt
LOLlHENTAI kirjoitti:
LOLIHENTAI on epäsöpöä
ole jo vittu hiljaa ku ketään ei kiinnosta hakkereitten mielipide täällä eikä CS:ssä
Yuggis
jarkkomatti urhonpoika
- wertuerss
Sun mutsis
- 13poika
mun rinnakkaisluokalla on yks ihan vitun homo jätkä mun tekis joka vitun päivä vetää niin turpaan että sen äitikään ei erottas sitä pojakseen sen vittuillujen takii
mut sitt miettii seurauksii niin ei kuitenkaan viitti turpaan vetää - kmbn
Ärsyttävin tyyppi: yleensä keski-iän reippaasti ohittanut, hieman mummohtava nainen joka vauvan, pienen koiranpennun tai muun yleisesti söpönä mielletyn asian nähdessään oikein lässyttäen ja hitaasti sanoo "hellanlettas"!
AAARRRRRRRRRRGGGHHH!!!!!!!!!!!!! - nolikset11
Kaikki nolikset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774