Onko auramiehiltä loppunut rahat?
Ensinnä ei aurata tuulivalleja.nyt uidaan
sohjosutussa!!!
auramiehet
12
174
Vastaukset
- Samanhuomannut
Ei kun auramiehet on rikastununeet liikaa... vai johtuneeko siitä että keskustassa ei tuiskaa niin ei kylillekkään tarvitse lähteä ;)
- Ihansamata
heränneet aamu-uniltaan vaan vähän liian myöhään.
- fti
Kyllä keskustassa kolataa kaavateitä.voisikohan pidentää lenkkiä kylillekkin.
- Nilkkojamyötensohjossa
Onkohan tullut joku rajotus auraamiseen kunnalta :(
- Veronmaksajaaa
Hyvä vaan jos rajoitetaa. Turhaa kyllä hierotaan mutta sitten ku tarvis ni ei kuulu eikä näy. Sama peli viime talvenakin
- tietauki
Sivukylilläkin asuu veronmaksajia. Eikä kaikki asu kirkolla ja ole kunnantalolla töissä. Täältäkin on päästävä kulkemaan.
- Tietkuntoon
No toivottavasti keväällä saadaan murskaa pikkasen enemmän tänne sivukylillekin kun nyt pitää tarpoa hangessa.
- tuakale
Minkä takia kaikki rattori ja auramiehet on lyhkäisiä sellaisia ylipainoisia taakaleita?
- agf
Tuakale lyhkänen saattaa olla äkänen..ja monta veljestä...
- hannulinko
Tiemestarilta tulee käsky aurata jos tulee. Auraaja ei itse voi päättää milloin lähtee, vaikka lunta tai loskaa olisikin.
- Seurannut1
Mestari B nukkuu ja vetää lonkaa. Ei ilmeisesti osaa katsoa sääennusteita eikä käyttää viikonloppuna kännykkää :(
- Lapiomies69
Jos kunnantalolla oleva herra X sanoo ettei aurata,niin sitte ei aurata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764