Amerikkalainen tähtitieteilijä Jerry Ehman on se mies SETIssä joka 15.8.1977 kirjoitti paperliuskalle kuuluisan sanan ” Wow” kun tutki 72 sekunnin signaalia Jousimiehestä
jota ei pystynyt selittämään.
Norjan radion toimittaja Martin Skjaraasen haastatteli Ehmania äskettäin puhelimitse tuosta ” Wow”- signaalista ja Ehman kertoo:
” En voi todistaa asian puolesta tai sitä vastaan, mutta monet asiat viittaavat siihen että signaali tuli maanulkoiselta elämänmuodolta”.
"Wow"-signaali edelleen mysteeri
7
109
Vastaukset
- Kumottu.on
Tuo signaali on analysoitu jossain olemaan vain joku laitteisto virhe,ei sen kummempi,mutta eihän se poista sitä tosi asiaa että joku päivä jotain voisi vielä kuulua jostain.Jos tuo signaali olisi aito,on enemmän kuin varmaa ,että niitäolisi löytynyt paljon enemmän,miksi mikään sivilisaatio lähettäisi vain yhden signaalin,jos on olemassa,täällä maapallollakin ,signaaleja on miljardeja ,joka päivä,joten ei ole mahdollista,että signaaleita toiselta planeetalta olisi vain yksi ja sen jälkeen ei mitään,jos alieneilla on radiot keksittynä.Tämä on totuus tässä asiassa.
- eipäsole
Ei ole kumottu mutta ei toistunut.
- 0100110102110101001
lähetettiin mekin vaan yks voyageri. ehkä se wow on jonkun harrastelija alienin oma projekti...e.t.phone home...
- Ufonnähnyt
” En voi todistaa asian puolesta tai sitä vastaan, mutta monet asiat viittaavat siihen että signaali tuli maanulkoiselta elämänmuodolta”.
Mitä nämä asiat olivat?- missäkanavoinnit
Onko tästä asiasta tullut yhtään kanavointia?
- munasiriukselta
Kana voi hyvin ja kotkottaaa.
- pirrakkaapitässaada
hähhähäää!onko munavointeja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979