Ei voi muuta kuin nostaa hattua 90-luvun loppupuolella syntyneille junioreille.
Markus otti hopeaa, Sillanpää oli kovempi. Arvi otti kultaa, mitä sitä selittämään.
Hienosti painittu juniorit SM-kisoissa
7
181
Vastaukset
- Lasvegasistakin
Kuinkas Kyröläisen Jouko pärjäs? Entä Asko Alakokkila Kuortaneelta? Oliko muuten Huhtalan Tatu mukana vai satsaako se enemmäkin krekoon? Niin ja vielä jäi kysymättä että miten tuo Längimäen Heikki? Osuuko sille minkälaanen arpatuuri?
- eimitäänjärkeäollut
Taso oli aivan alaarvoinen monessa sarjassa olisi päässyt mitaleille kukavaan kadulta poimittu ukko.
- Mieskadulta
Oisit sä päässy?
- herätyksenpaikkaliitto
Jos sama suuntaus jatkuu ensivuonna miesten vp sm-kisojen mitallisijoista painivat ppm poikapainijat (10-15v) Harmillista mutta totta.
- turhatkisat
Tuo oli kyllä enämpi poikien kisa, "aikuisia" oli muutama, mutta he kyllä hoitivatkin osuutensa.
Turha tuulettaa, että olen vain 16, koska niin oli suurin osa muistakin osallistujista.
Muiden kun sarjojen voittajien on turha kuvitella ottelua Suomen rajojen ulkopuolella, koska pelkällä jalkoihin menolla ei muualla pärjää.- nähty_useasti
Ei tarvitse sarjojen voittajienkaan kuvitella että pärjäisi Suomen rajojen ulkopuolella, Kalla fakta.
- Fatosriioon
nähty_useasti kirjoitti:
Ei tarvitse sarjojen voittajienkaan kuvitella että pärjäisi Suomen rajojen ulkopuolella, Kalla fakta.
Kyllä tarvitsee Tai väitätkö ettei Fatos pärjää ??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709