Pakastepitsaa...
Syön......
23
86
Vastaukset
Jostain kaukaa kuuluu ilotulitus.
Jaa, se on tämä:
http://kiinalainenuusivuosi.fi/
Ihmeen hyvin kuuluu.
Ilmeisesti inversiokerros jossain tuossa lähikorkeudella.- Ööliäläikkyy
Paljonko etäisyyttä?
Olen muuten taas lihonut...
- Jo_muinaiset_roomalaiset
.
"Jo muinaiset roomalaiset # SÖIVÄT #"
har!1
. - Sönkkö_off
Tyypillistä alemman tason miehen ruokaa. :)
- ilkeä.oot
Miksi et jazuli vastaile kirjautuneena?
- THIS_IS_NOT_FOOD
.
"# THIS IS NOT FOOD #" kavio
har!1
. Noh, keskiluokka pyrkii matkimaan sitä mitä kuvittelee yläluokan tekevän.
Kaikilla ei ole tarvetta siihen.
Onko hyvää?
Siedettävää.
Monikulttuurisuus on rikkaus: italialaisten keksimä pitsa saksalaisessa tehtaassa koottuna ja työntekijöinä tietysti jotain turkkilaisia. Valmistusaineet kotoisin ympäri palloa. Miten olenkaan ennen tullut toimeen ilman tuota.buddy-love kirjoitti:
Siedettävää.
Monikulttuurisuus on rikkaus: italialaisten keksimä pitsa saksalaisessa tehtaassa koottuna ja työntekijöinä tietysti jotain turkkilaisia. Valmistusaineet kotoisin ympäri palloa. Miten olenkaan ennen tullut toimeen ilman tuota.Sehän on hyvä että maistuu
- Hossi68
Suoraan pakastimesta otit ja syöt jäistä pitsaa? Läski ei malta lämmittää :)
Kyllä se joskus maistuisi kiireessä. En vaan ole löytänyt lähikaupoista gluteenitonta. :(
Prisman pakastealtaassa oli näköjään niitäkin. Eri paikassa kuin muut (mikä on tietenkin järkevää).
- tollokokki
buddy-love kirjoitti:
Prisman pakastealtaassa oli näköjään niitäkin. Eri paikassa kuin muut (mikä on tietenkin järkevää).
Tiedätkö buddy-love, saako mistään kaurajauhoja? Ja voiko pelkästään niistä leipoa?
tollokokki kirjoitti:
Tiedätkö buddy-love, saako mistään kaurajauhoja? Ja voiko pelkästään niistä leipoa?
On sitäkin ihan tavallisten kauppojen hyllyissä näkynyt (mutten ole käyttänyt, enkä siis muista missä sitä näin).
Jos kuitenkin kyse on keliakiasta, niin tavalliset kaurapakkaukset eivät kelpaa, sillä kauraan on yleensä sekoittunut pieniä määriä muita viljoja. Täysin puhtaan kauran viljely on hankalaa ja varsinkin se ettei siihen puinnin, kuivatuksen, kuljetuksen ja jauhamisen aikana sekaannu gluteiinipitoista sekaan. Siis tarkoittaa sitä, että se on erikoistuote, jota on vaikea löytää ja sen hinta on tavallista selvästi korkeampi.
Ulkomaista tuotetta en välttämättä edes usko pelkäksi kauraksi,mutta kotimaisessa se on mahdollista.Ai niin ja kyllä pelkästä kaurastakin voi leipoa, mutta koska kauran sitko on aika heikkoa, niin tulos ei ole ihan sama kuin niissä resepteissä joissa on vehnää seassa. Joskus kauan sitten äiti teki teeleipiä pelkästä kaurasta ja ne olivat tolkuttoman hyviä. Hän on kuitenkin hukannut reseptin (harmien harmi). Noissa teeleivissä sitkon puute ei muuten haitannut, sillä ne olivat sellaisia aika ohuita.
- leivotaan
tollokokki kirjoitti:
Täältä sitä saa ja sopii keliakiaa sairastavalle http://www.viljatuote.net/tuotteet.html?id=9/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019