Harjavalta taas kohta varpaisillaan , kun itse murhapolttaja joka poltti Merstolassa miehen elävältä taloonsa vapautuu. Anssi kattoo kuka seuraavana on listalla.
Tuhopolttaja
13
244
Vastaukset
- kukasemmoneo
Koskaan kuullu?
Koska ja kuka? - olikosesese
L Ehtinen?
- merstolanasukkiollut
niin lehtisen suku on jo osittain rajan tuolla puolen ...ainakin kaksi vanhempaa veljeä!!!
- merstolanpoju
Kai , ja Hannu ja sisko mikähän se pikku veljen nimi olikaan.....
- aatto1313
Meneeköhän nyt jollakin puurot ja vellit sekasin...
- rstolanomjuttukos
miten niin?
- oiskoideaa
Satalinnaan voisi muuttaa ja spriialkoholia muutamia gallonoita mukaan juominkeihin muiden asukkien kanssa
- Ske44
Ei tartte se ihminen mitään alkoholia , kyseinen ihminen tainnuttaa ihmisen kylmiltään .... vaikka kengännauhoilla .
- larzan
Ei kuulemma päässyt vapaana ollessaan holviinkaan nauhakengissä ;)
- tappaavielä-nauruunkin
hihhih..............
- merstolantietäjä
..niin juu sehän T.L joka töppäili nuoruus vuosina....enemmän on lusinut ( 2/3) kun ollut vapaalla jalalla. Onko hänestä enää yhteiskuntakelpollisuutta?
- oiskoideaa
Mikä ihme se sellainen kengännauhajuttu on. En ole aikaisemmin sellaisesta kuullutkaan.
- joko-omilla-tai-uhrin
oiskoideaa kirjoitti:
Mikä ihme se sellainen kengännauhajuttu on. En ole aikaisemmin sellaisesta kuullutkaan.
kengännauhoilla kuristi sama polttaja ihmisen kuoliaaks helsingissä ennen merstolan roihua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764