Juoru_ämmä

Hanki_elämä

Sinä Luvialainen nainen, joka jaksat käydä äidilleni haukkumassa minua ja lapsiani. Onko elämäsi niin tylsää, että pitää nokka tunkea toisten asioihin? Jollainlailla ymmärtäisin jos tämä olisi tapahtunut vain kerran, mutta tästä on jo tullut tapa! Milloin tyttäreni käyttää liikaa meikkiä tai liian piukkoja farkkuja. ( kannattaisi vaan itse katsoa ensin peiliin ja tarkistaa omien farkkujen tilanne. Tyttäreni on teini ja sinä yli 50 joten kummalle ne piukat farkut paremmin sopii) Milloin minä olen ostanut liian kalliin auton tai poikani ovat tehneet milloin mitäkin!! Luuletko tosiaan ettei äitini olisi lojaali tytärtään kohtaan ja kertoisi, että olet taas käynyt solvauskäynnilläsi. Niin vaikka tietysti kielsit sanomasta syytöksistä minulle!! Ettäs kehtaat!! Jos et vielä tietänyt niin, käyn vuorotöissä joten iltavuoroni tarkoittaa sitä, että olen poissa klo 13 eteenpäin klo 23 saakka. En tuona aikana pysty käymään toiselta paikkakunnalta katsomassa missä lapseni milloinkin on. Meillä toki on se yhteishuoltotilanne mistä olet äidilleni toitottanut, joten vastuu lapsista todellakin jakaantuu molemmille. Siltikään en vaan pysty lähtemään kesken työpäivän katsomaan missä lapset milloinkin ovat. En myöskään kykene joka hetki roikkumaan puhelimessakaan, koska työni luonne estää sen. Tuolloin isä on se joka huolehtii esim lapset ajoissa kotiin, paitsi että hänkin tekee pitkää päivää, vaikka onkin päivätöissä. Ja koska viitsit nähdä sen vaivan, että käyt äitini luona haukkumassa minua ja lapsiani niin luulisi samalla vaivalla tulevan kertomaan asianosaisille jos on jotain sanottavaa. Jätä äitini pois tästä, koska hän ei kuitenkaan asioihin mitään voi. Aiheutat vain pahaa mieltä! On todella ajattelematonta käytöstä! Mikä oikeus sinulla on puuttua meidän elämään. Emme ole ystäviä emmekä suklulaisia, emme mitään muutakaan. Olet vain pelkkä itserakas, omahyväinen naapurinakka!! Ja kannattaa muuten sen omankin pojan touhujen perään katsoa. Ettei sammuile kenenkään sohvalle juotuaan liikaa. Jätti toisella paikkakunnalla asuvan tyttöystävänsä kylille ja lähti itse ryypiskelemään muualle. Ja siis poitsuhan on alaikäinen. Missä itse tuolloin olit kun et ollut lastasi vahtimassa? Että parempi kun laitat omat asiasi ensin järjestykseen ennen kuin sekaannut toisten asioihin.

2

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On.meit.kaikkii

Mitä! ! Ei tälläinen voi olla totta. Kenestä on kysymys.

• Idiootterna

Näitä riittää. Sano äidillesi, että käskee naapurinakan pitää suunsa kiinni ja painuu ovesta pihalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1384
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1188
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      911
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      741
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60