Tervehdys Oittilaiset
Sain perintöä 2.4m euroa ja olen muuttamassa Hausjärven Oittiin.Yksi ongelma kuitenkin on koska en omista vakituista miestä niin saako oitista kunnon mulkkua,mieluusti n:18cm pitkää pötikkä ja paksuus on aina plussaa.
rikasmuija
11
1272
Vastaukset
- silti.hienoo
2,4 millieuroa ei paljon houkuttele. Olis edes koko euro.
- kiimatussu69
et sinäkään tuppikulli näköjään ymmärrä rahan päälle olisin voinut maksaa hyvinkin jos olisit käynyt nussimassa.
- Anonyymi
Mikähän tämänkin trollialoituksen takaa-ajatus lienee ollut?
- Kallu99
Kannaisko sinun muuttaa Hennalaan varuskunnan viereen?
Sieltä saisit oikeaa persialaista munaa ja voisit rahoittaa koko laitoksen.- tussulaan
muuta ite sinne karvaperse homokavereittes luo sinäkin saatanan persenussija,rahoille kyllä on muutakin käyttöä.kalu99 vedä hanskaas perusoittilainenrunkkariimpotentti.
- Kallu99
Jos olet raiskauksen uhri, ota rohkeasti yhteyttä poliisiin asian tiimoilta. Ymmärrän että se voi olla häpeällistä. .
- kiimatussu28v
älä nyt puhu omakohtaisistasi kokemuksistasi mitä pojat teki sulle rippileirillä ja intissä olit jo vapaa ehtoisesti nelinkontin
- Oittilainenperheenäiti
Käy sääliksi sinua lapsiparka. Toivottavasti meteoriitti osuu päähäsi.
- nato88
tukehdu spermaan
- oittipaskaoitti
kyllä toi takapajula oitti on sulle ihan oikea osoite ... et ainakaan erotu sakista !!!!
- Anonyymi
Ei välttämättä Oitista, mutta Hikiältä saa ton pituista mulkkua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995