Ja toki muillekin! :)
Mukavaa Ystävänpäivää Palstakavereille!
41
141
Vastaukset
Samoin sit sulle ja meidän koko perusjengil... :)
- monamigo
04??934786 supertrooper
Samaa sulle kittie toivotan:) Ja myös koko jengille tasapuolisesti;)
- suur-ystävä
Jengipalsta on jossakin muualla, tämä on TOSirealisti palsta.
No ei vaiteskaan tämä on ihan hyvä ystävienpalsta. Hyvää ystävänpäivää teille kaikille!
'Surround yourself with the dreamers and the doers, the believers and thinkers, but most of all, surround yourself with those who see greatness within you, even when you don't see it yourself.'Muiskista vaan Kittie.. ;-¤
- mukava-että-joku
Muistaa :) Kiitos, samaa sulle!!
Ystävää päivää toivotan kaikille muille paitsi yhdelle.
Kittiechihu kirjoitti:
Hyvää Ystävänpäivää Ilmanimi! :) <3
Kiitos samoin tosin olen päivän myöhässä ku toivotan ystävän päivää...
butch-cassidy kirjoitti:
Meikäpä toivottaa Ilmannimen tervetulleeksi mukavaan sakkiin.. :-)
Kiitos
tää tulee vähä niinku jälki junassa nyt mut jäbäki toivottaa hyvää ystävänpäivää :) butsin innottamana sitte pieni runo:
jäbä kahteli ohranjyvää ja aatteli et ompa onni ku on monta ystävää hyvää.. :D- Ressullaparemmatjutut
Liian klisee ilmoitus, ei hyväksytä.
Myöhästynyt ystävänpäivätervehdys multakin <3 Mun yhdessä ystävänpäiväkortissa luki näin...
"Friendship isn't about whom you have known the longest... It's about who came, and never left your side..."
Siitähän ystävyydessä on loppujen lopulta kysymys, että pysytään toisen rinnalla, ettei ikinä hylätä...- Adjutanttinen
...Aivan pissiäiset ja paskiaiset lempataan ensimmäisenä siis samaa mieltä.
Räystään alla vesisateessa seisoi pieni kiharapää-tyttö itkemässä. Sillä oli tumput läpimärät kun meikä kiersi kädet sen ympärille ja lohdutti. Meikä ei milloinkaan lakkaa rakastamasta sitä tyttöä.. ♡&♡
- oot-suloinen-tyttö
Lämmin ystävähali:)
- 19-vee_Jäbä
Pitäisikö esittää vastentahtoista että huomioisit mut;)
Myöhässä tämäkin tulee,mutta Ystispäivää vaan kaikille. ;) Ja eihän se eiliseen pääty. :)
Kittiechihu kirjoitti:
Juu, ei pääty. <3
Pidetää vaa lippu korkealla. :)) Herkuttelikos Kittie kakulla eilen?Mä kyllä..hyvää oli.:P
tinttu-liina kirjoitti:
Pidetää vaa lippu korkealla. :)) Herkuttelikos Kittie kakulla eilen?Mä kyllä..hyvää oli.:P
Ja se ei sit varsinaisesti ollu ystiskakku vaa tekosyykakku.;)
tinttu-liina kirjoitti:
Söin kyllä, mutta eri syystä kuin ystävänpäivän. :)
Kittiechihu kirjoitti:
Söin kyllä, mutta eri syystä kuin ystävänpäivän. :)
Ai säkin söit muuta kakkua.:)) Mä en hirveesti yleensä välitä,mut eilen kyl meni.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Ai säkin söit muuta kakkua.:)) Mä en hirveesti yleensä välitä,mut eilen kyl meni.:)
Itse tehtyä, vanhempien synttäreille.. :P
Kittiechihu kirjoitti:
Itse tehtyä, vanhempien synttäreille.. :P
Ai sä teit itse?Ne onkin kyllä niitä parhaimpia.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Ai sä teit itse?Ne onkin kyllä niitä parhaimpia.:)
Tein itse joo.. Minähän olen myös ammatiltani kondiittori. :P
Kittiechihu kirjoitti:
Tein itse joo.. Minähän olen myös ammatiltani kondiittori. :P
Sori Kittie mä ihan unohdin että sähän oletki ihan ammattilainen tuossa hommassa.:)Mä olen opetellu ihan itekseni.On ne aina kelvannu kaikille.;)
tinttu-liina kirjoitti:
Sori Kittie mä ihan unohdin että sähän oletki ihan ammattilainen tuossa hommassa.:)Mä olen opetellu ihan itekseni.On ne aina kelvannu kaikille.;)
Eihän sitä kaikkea voi muistaa.. :)
Kittiechihu kirjoitti:
Eihän sitä kaikkea voi muistaa.. :)
No ei voi..varsinki ku pyörittää miljoonaa asiaa päässään yhtä aikaa.:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959